Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Poczta Polska zwiększa przychody ze sprzedaży produktów i wydawnictw

Po czterech pierwszych miesiącach tego roku Poczta Polska odnotowała 5 proc. wzrost sprzedaży w porównaniu do danych z pierwszych czterech miesięcy 2017 roku. Firma zakłada, że w tym roku uda się osiągnąć wartość sprzedaży z działalności handlowej na poziomie nawet pół miliarda złotych.


Autor: dlahandlu.pl
Data: 12-06-2018, 14:59

Jak podaje Poczta Polska, w tym roku w nowej ofercie pojawiło się więcej produktów, wzbogacono propozycję wydawnictw książkowych. Spółka przykłada też dużą wagę do oferty sezonowej (np. kosmetyki dedykowane akcji „Lato” oraz Dniu Matki). Obecnie spółka wprowadza gadżety piłkarskie.

- Nasza najnowsza oferta skierowana jest przede wszystkim do zwolenników drużyny Adama Nawałki, którzy mieszkają na wsi, w małych miejscowościach, gdzie nie ma ani księgarń, ani dużych supermarketów. Placówki Poczty Polskiej wypełniają swoistą lukę na rynku i nasi klienci przy okazji załatwiania spraw pocztowych mają możliwość skorzystania z bardzo szerokiej oferty przygotowanej specjalnie z myślą o mistrzostwach świata w piłce nożnej  – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej. 

Od 2015 roku w Poczcie systematycznie rośnie sprzedaż prasy i książek, która w 2017 roku osiągnęła niemal 115 mln zł, podczas gdy jeszcze w roku 2015 było to niewiele ponad 100 mln. W ubiegłym roku Poczta Polska zanotowała wartość sprzedaży wynikającą z prowadzonej działalności handlowej na poziomie 400 mln zł. 

© Portal Spożywczy 2019-08-18 02:33:55