Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Dyrektor Biedronki o markach własnych: Stawiamy na produkty ekologiczne

Wśród produktów marki własnej mamy artykuły, które obrazują aktualne trendy konsumenckie. Wśród nich znalazły się m.in. artykuły spożywcze nowej marki goBio - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 13-07-2018, 11:51
Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska. Fot. materiały prasowe

- Produkty marki goBio posiadają unijne logo rolnictwa ekologicznego potwierdzające, że oznaczone nim produkty żywnościowe zostały wytworzone zgodnie ze ścisłymi przepisami unijnymi dotyczącymi ochrony środowiska i dobrostanu zwierząt, i są pod tym kątem systematycznie sprawdzane - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Michał Gontarz, dyrektor zakupów Jeronimo Martins Polska.

Dodaje, że sieć Biedronka dba również o to, by produkty te były pakowane w materiały przyjazne dla środowiska. Dzięki zaangażowaniu dostawców, już teraz znaczna część produktów goBIO sprzedawana jest na tackach z papieru oraz w opakowaniach ekologicznych, takich jak folia non-PVC, którą można łatwo poddać recyklingowi.

- Aktualnie w sklepach sieci dostępnych jest ponad 60 produktów goBIO, z czego blisko 40 trafiło do stałego asortymentu. Do hitów sprzedaży należą: jogurt naturalny, ser i mleko od polskiego dostawcy – firmy Piątnica. Wybór naszych klientów udowadnia, że goBIO to właściwy kierunek. Choć wciąż jest to młoda kategoria, staramy się ją popularyzować i pokazywać, że nie są to produkty luksusowe i drogie. Dzięki ofercie goBIO w ponad 2820 sklepach Biedronka taka żywność jest dostępna dla każdego - opowiada Michał Gontarz.

- Spektakularnym sukcesem, który udało nam się ostatnio osiągnąć, jest także wprowadzenie na rynek w ramach marki FruVita jogurtu typu SKYR. Gdybyśmy jeszcze 3 miesiące temu zapytali Polaków, co to jest, do czego służy i jak można go konsumować, ponad 99 proc. nie udzieliłoby żadnej odpowiedzi. Kierując się walorami odżywczymi tego jogurtu, czyli 3-krotnie wyższą zawartością białka i 0 proc. zawartością tłuszczu, wprowadziliśmy ten produkt na rynek, inwestując w komunikację i dzięki temu mamy w ofercie wyróżnik. Jogurt SKYR powstał przy współpracy z naszym wieloletnim partnerem handlowym – polskim producentem nabiału – firmą Piątnica - tłumaczy dyrektor zakupów JMP.

Przypomina również, że w minionym roku we współpracy z partnerami handlowymi Biedronka dokonała rebrandingu 17 marek własnych, wprowadzając zmiany wyglądu i funkcjonalności ich opakowań. 

- Ponadto dzięki wsparciu ze strony Biedronki, polskie produkty goszczą na półkach sklepów należących do Grupy Jeronimo Martins w Portugalii i Kolumbii. Możemy pochwalić się również produktami marki własnej, które zadebiutowały równolegle w Polsce i w Portugalii – są to kosmetyki BeBeauty oraz produkty spożywcze goBio - mówi.

- Oferta produktów marki własnej nadal będzie przez nas rozwijana w oparciu o zidentyfikowane potrzeby klientów. Wprowadzanie nowych i zmiany zachodzące w obrębie istniejących produktów są odzwierciedleniem takich potrzeb - podsumowuje Michał Gontarz.

© Portal Spożywczy 2019-08-22 20:05:08