Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Prezes Kompanii Piwowarskiej: Nie wykluczamy kolejnych japońskich piw na polskim rynku

Zobaczymy, jak na piwo z kraju Kwitnącej Wiśni zareagują europejscy, w tym polscy konsumenci. Jeśli spotka się ono z ich uznaniem, nie wykluczamy, że do Asahi Super Dry dołączą inne piwa z oferty grupy – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej.


Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
Data: 13-07-2018, 20:24
Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej, fot. materiały prasowe

Jednym z nowych produktów w portfolio Kompanii jest japońskie piwo Asahi Super Dry. 

– Asahi Super Dry na chwilę obecną jest dostępne w ponad 200 japońskich restauracjach w największych polskich miastach. Oprócz tego można je kupić w wybranych marketach sieci Carrefour oraz Piotr i Paweł. Asahi Super Dry potrzebuje takiego miejsca i sklepu, w którym ta marka zostanie odpowiednio wyeksponowana i przedstawiona konsumentom. Na razie obserwujemy, jak marka ta sobie radzi w kanałach dystrybucji, w których jest obecnie dostępna. Dopiero później zdecydujemy, czy i w jaki sposób będziemy poszerzać jej dystrybucję w Polsce – tłumaczył Andrew Highcock.

Jak powiedział nam prezes Kompanii Piwowarskiej, jeśli Asahi Super Dry zadomowi się na polskim rynku, wówczas mogą pojawić się kolejne piwa z Japonii na sklepowych półkach.

– Asahi to największa firma piwowarska w Japonii, która w swoim portfolio ma wiele interesujących propozycji. Zobaczymy, jak na piwo z kraju Kwitnącej Wiśni zareagują europejscy, w tym polscy konsumenci. Jeśli spotka się ono z ich uznaniem, nie wykluczamy, że do Asahi Super Dry dołączą inne piwa z oferty grupy – wyjaśnił Andrew Highcock.

Czytaj więcej w "Strefie Premium": Szef Kompanii Piwowarskiej: Konsumenci coraz częściej sięgają po piwa premium, mocno skupimy się na tej kategorii (wywiad)

© Portal Spożywczy 2019-12-06 13:34:17