Prezes Kompanii Piwowarskiej: Nie wykluczamy kolejnych japońskich piw na polskim rynku
Zobaczymy, jak na piwo z kraju Kwitnącej Wiśni zareagują europejscy, w tym polscy konsumenci. Jeśli spotka się ono z ich uznaniem, nie wykluczamy, że do Asahi Super Dry dołączą inne piwa z oferty grupy – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Andrew Highcock, prezes Kompanii Piwowarskiej.
Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
Data: 13-07-2018, 20:24

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.

Jednym z nowych produktów w portfolio Kompanii jest japońskie piwo Asahi Super Dry.
– Asahi Super Dry na chwilę obecną jest dostępne w ponad 200 japońskich restauracjach w największych polskich miastach. Oprócz tego można je kupić w wybranych marketach sieci Carrefour oraz Piotr i Paweł. Asahi Super Dry potrzebuje takiego miejsca i sklepu, w którym ta marka zostanie odpowiednio wyeksponowana i przedstawiona konsumentom. Na razie obserwujemy, jak marka ta sobie radzi w kanałach dystrybucji, w których jest obecnie dostępna. Dopiero później zdecydujemy, czy i w jaki sposób będziemy poszerzać jej dystrybucję w Polsce – tłumaczył Andrew Highcock.
Jak powiedział nam prezes Kompanii Piwowarskiej, jeśli Asahi Super Dry zadomowi się na polskim rynku, wówczas mogą pojawić się kolejne piwa z Japonii na sklepowych półkach.
– Asahi to największa firma piwowarska w Japonii, która w swoim portfolio ma wiele interesujących propozycji. Zobaczymy, jak na piwo z kraju Kwitnącej Wiśni zareagują europejscy, w tym polscy konsumenci. Jeśli spotka się ono z ich uznaniem, nie wykluczamy, że do Asahi Super Dry dołączą inne piwa z oferty grupy – wyjaśnił Andrew Highcock.
Czytaj więcej w "Strefie Premium": Szef Kompanii Piwowarskiej: Konsumenci coraz częściej sięgają po piwa premium, mocno skupimy się na tej kategorii (wywiad)