666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Dyskonty szukają klientów na letnich festiwalach

Specjalnie budowane sklepy pod namiotami przy okazji dużych imprez to już norma. Największe sieci współpracują już nie tylko z organizatorami najważniejszych imprez w kraju, ale także tych bardziej niszowych - czytamy na Money.pl


Autor: Money.pl
Data: 06-08-2018, 18:41
Lidl na Woodstocku w 2016 r., fot. Lidl Polska

W tym roku już po raz ósmy Lidl Rock Shop obsługiwał woodstockowiczów w Kostrzynie nad Odrą podczas Pol'and'rock Festival.

Z kolei największy konkurent Lidla - Biedronka - w tym roku uruchomi 3 sklepy pod namiotami podczas zlotu Związku Harcerstwa Polskiego w Gdańsku. Każdego roku portugalska sieć plenerowy sklep otwiera również w pobliżu deptaka w Krynicy, gdzie odbywa się Forum Gospodarcze.

Latem Żabka w miejscowościach turystycznych nad morzem stawia kontenerowe sklepy specjalnie dla przyjezdnych urlopowiczów.

Więcej na Money.pl

© Portal Spożywczy 2020-01-22 14:30:06