666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Netto przykłada wiele uwagi do oferty non food

- Od lat staramy się tak budować naszą ofertę, aby klienci z łatwością znaleźli u nas to, czego aktualnie poszukują – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Lubimy ich pozytywnie zaskakiwać, dlatego tak wiele uwagi przykładamy do oferty non food, którą można znaleźć na Jarmarku Netto - dodaje.


Autor: dlahandlu.pl
Data: 10-09-2018, 14:32
Fot. Shutterstock

Sieć Netto jest obecna na polskim rynku od 23 lat. Jak mówi jej prezes, skandynawski styl dekorowania wnętrz, charakterystyczny dla marki własnej Netto, Decorado, jest już widoczny w wielu polskich domach.

Obecnie sieć posiada ok. 370 sklepów oraz zatrudnia ponad 5,5 tysiąca osób. Daje jej to trzecie miejsce na krajowym rynku dyskontów. Marka niejednokrotnie wyprzedza trendy – jako pierwsza wprowadziła w swoich sklepach „Półkę Zdrowia”, czyli stałe miejsce, w którym klienci mogą z łatwością znaleźć szereg wielu produktów z kategorii bio, wege, bezglutenowych lub tzw. zdrowej alternatywy.

Firma stawia na lokalnych dostawców, dlatego zdecydowana większość asortymentu dostępnego w Netto pochodzi od polskich dostawców. To, co wyróżnia Netto, to także model współpracy z lokalnymi firmami takimi, jak piekarnie czy producenci wyrobów mięsnych. Na terenie sklepów otwarte są stoiska firm partnerskich, na których klienci mogą kupić świeże pieczywo wypiekane według tradycyjnych receptur oraz mięso i wędliny – jest to rozszerzenie i uzupełnienie oferty dostępnej w Netto, dzięki której klienci otrzymują jeszcze więcej możliwości wyboru.

Więcej na dlahandlu.pl

© Portal Spożywczy 2019-12-13 21:36:14