Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Kaufland wprowadza markę własną z produktami bezglutenowymi i bez laktozy

Kaufland wprowadza nową markę własną K-free, w ramach której oferuje produkty bez glutenu i laktozy.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 18-09-2018, 11:21
Fot. shutterstock

- Nowa marka K-free to produkty bez glutenu i laktozy, po które mogą sięgnąć wszyscy. Są one przeznaczone zarówno dla klientów, którzy ze względu na nietolerancje pokarmowe są zmuszeni do zrezygnowania z tych składników w swojej diecie, jak i osób, które prowadząc zdrowy tryb życia, zdecydowały się na to same – mówi Krzysztof Szponder, szef Departamentu Zakupu z Kaufland Polska. 

Kaufland odpowiada na rosnące zainteresowanie klientów produktami specjalnych potrzeb żywieniowych. Zdaniem naukowców z roku na rok rośnie liczba przypadków alergii i nietolerancji pokarmowych. Najsilniej uczulają białka mleka, jaja kurzego, pszenicy oraz soi, zaś najbardziej narażeni na te problemy są mieszkańcy dużych miast, w szczególności kobiety i dzieci. Ocenia się, że za kilkanaście lat połowa populacji europejskiej może być dotknięta problemem alergii.

Produkty K-free zostały stworzone we współpracy z ekspertami i wybranymi dostawcami, a ich jakość została sprawdzona i potwierdzona przez niezależne laboratoria. Już od dłuższego czasu Kaufland posiada w swoich sklepach produkty marki własnej bez laktozy. Teraz będzie je można znaleźć pod marką K-free w fioletowym opakowaniu. Produkty bez glutenu są natomiast całkowitą nowością i będą posiadały charakterystyczne pomarańczowe opakowanie. Na chwilę obecną w sklepach sieci Kaufland można znaleźć bezglutenowe musli owocowe i czekoladowe oraz mieszanki do wypieków ciasta, muffinów, a także pieczywa. W najbliższym czasie asortyment będzie rozszerzany o kolejne pozycje.

 

© Portal Spożywczy 2019-12-07 10:20:31