Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Trnd Polska na FRSiH: Współczesne badania pokazują, że marki coraz częściej współpracują z konsumentami

Komunikacja międzyludzka poprzez różne komunikatory przeniosła się do świata wirtualnego. Internet dał szansę wypowiadania się konsumentom i bezpośredniego kontaktu z markami – powiedział Rafał Krauze, Country Manager w firmie Trnd Polska w trakcie debaty zatytułowanej „Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba?” podczas XI Forum Rynku Spożywczego i Handlu.


Autor: JS/portalspozywczy.pl
Data: 15-11-2018, 15:08
Rafał Krauze, Country Manager, trnd Polska, fot. PTWP

Zdaniem Rafała Krauze media społecznościowe stały się miejscem bezpośredniego kontaktu konsumentów z markami.

– Czy media społecznościowe wykreowały influencerów? I tak, i nie. Po prostu nasz świat i życie przenikają do Internetu, w którym spędzamy więcej czasu niż w świecie rzeczywistym. Komunikacja międzyludzka poprzez różne komunikatory przeniosła się do świata wirtualnego. Internet dał szansę wypowiadania się konsumentom i bezpośredniego kontaktu z markami. Współczesne badania pokazują, że marki coraz częściej współpracują z konsumentami. Tak jest w Stanach Zjednoczonych czy Wielkiej Brytanii, gdzie marki wspólnie z konsumentami tworzą nowe produkty. Konsumenci potrzebują takiej interakcji z markami – tłumaczył Rafał Krauze.

Panelista odniósł się także do hejtu w Internecie. Według Rafała Krauze hejt w sieci może wynikać z nieodpowiedniej strategii marketingowej marki i przedstawienia produktów.

– Z natury nie jesteśmy źli. Jest część ludzi, która chętnie pomaga markom. Ale jeśli influencer jest źle dobrany do marki, to wtedy mamy nieporozumienie. Nie tak dawno najpopularniejsza blogerka modowa podpisała umowę i stała się twarzą marki produkującej wodę. Sprawiło to, że butelka wody kosztowała 8 euro. Cale zamieszanie spowodowało jeszcze większą sprzedaż, ale co jest w tym wszystkim ważne, żeby taka współpraca nie zrobiła jednak większych problemów niż dobra – powiedział Country Manager w firmie Trnd Polska.

Pełna relacja: FRSiH 2018: Influencer, celebryta, trendsetter – czy za każdą rozpoznawalną marką powinna stać znana osoba? (relacja+zdjęcia)

© Portal Spożywczy 2019-09-20 03:36:33