Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sushi Factory: Wzrosty przychodów przyjmujemy z pokorą

- Od początku działalności, rok w rok, odnotowujemy wyższe przychody. Wzrosty te cieszą, ale przyjmujemy je z odpowiednią pokorą, a przede wszystkim motywacją do dalszej pracy. Bez takiego podejścia utrzymanie tendencji zwyżkowych nie byłoby możliwe - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Anna Tubacka, prezes zarządu Sushi Factory


Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 11-01-2019, 09:36
Anna Tubacka, prezes zarządu Sushi Factory, fot. mat. pras.

Anna Tubacka zaznacza, że Sushi Factory rozwija się dynamicznie wykorzystując posiadane moce produkcyjne.

- Ma to odzwierciedlenie w osiąganych wynikach finansowych. Od początku działalności, rok w rok, odnotowujemy wyższe przychody. Wzrosty te cieszą, ale przyjmujemy je z odpowiednią pokorą, a przede wszystkim - motywacją do dalszej pracy. Bez takiego podejścia utrzymanie tendencji zwyżkowych nie byłoby możliwe - dodaje.

Jakie nowości produktowe pojawiły się w asortymencie firmy?

- W ostatnim czasie wprowadziliśmy dwie nowe marki kategorii food to go. To m.in. Wrap4You, czyli sushi wrapy z ryżu i nadzienia owiniętego wodorostem nori. Do opakowań dodaliśmy nowość w postaci chusteczki nawilżanej w niewielkim pudełku. Choć to drobny gadżet, jest niezwykle przydatny, bo pozwala odświeżyć dłonie przed czy po posiłku. Ułatwia on zjedzenie kanapek także w czasie podróży czy w pracy. Kolejne nowości, w tym także marki, swoją premierę będą miały w 2019 roku – będą to marki Ready4You i Azja4You - dodaje.

Prezes Sushi Factory wskazuje, że firma nieustannie zabiega o istotne w branży certyfikaty.

- Od pół roku posługujemy się certyfikatami ASC i MSC na wybrane ryby, chcąc wybierać wyłącznie te ze zrównoważonych połowów lub odpowiednich hodowli. W niektórych naszych produktach znaleźć można także tuńczyka ze znakiem Dolphin Safe potwierdzającym, że jego połów odbył się w sposób bezpieczny dla delfinów. Standard ten stosujemy od grudnia 2017 roku - dodaje.

Z Anną Tubacką, prezes Sushi Factory rozmawialiśmy o postrzeganiu sushi, a także planach i inwestycjach firmy. Pełna treść rozmowy dostępna jest w Strefie Premium.

© Portal Spożywczy 2019-01-19 14:10:14