Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Dyrektor działu słodyczy Nestlé: w 2019 skupimy się na głównych markach, premiumizacji i nowościach

Nestlé, w segmencie słodyczy, będzie w 2019 roku nadal koncentrować się na trzech swoich głównych markach, a ze względu na zachowania konsumenckie nastawia się m.in. na premiumizację i nowości, bo konsumenci szukają odmiany i czegoś nowego - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski, Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé.


Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 11-02-2019, 14:51
Marcin Popławski fot. Nestlé

- W 2019 roku zwiększymy wydatki na komunikację i planujemy nadal koncentrować się na trzech głównych, wymienionych przeze mnie markach. Będziemy oferować limitowane edycje PRINCESSA i KIT KAT, ponieważ konsumenci potrzebują takiej odmiany. Szukają czegoś nowego, co przyciągnie ich uwagę i w efekcie stanie się bodźcem skłaniającym do zakupu - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Marcin Popławski.

- W przypadku marki PRINCESSA będziemy kontynuować bliską współpracę przy filmie Planeta Singli, która obejmuje wiele działań marketingowych. Już na Walentynki do kin wchodzi jego trzecia część. Zamierzamy też więcej inwestować w PRINCESSA Zebra i mamy w planach kolejne, limitowane wersje produktów tej marki – dodaje.

- Planujemy również dalszą komunikację marki KIT KAT, jej następne innowacje i limitowane serie oraz dalsze wparcie produktu KIT KAT Ruby. W styczniu wystartowała nowa kampania telewizyjna batona KIT KAT. Jeśli chodzi o markę LION, to również w styczniu wprowadzamy nowe batony o smakach orzechowym i czekoladowym. Nazwaliśmy je LION 2Go. Będą w nich całe kawałki orzeszków ziemnych, rodzynki, żurawina czy karmel i jest to bardzo dobry produkt pod względem jakości oraz smaku. To zatem zupełnie nowa, podążająca za trendami konsumenckimi jakość produktu tej marki – wylicza też Marcin Popławski.

Podkreśla, że ze względu na zachowania konsumenckie Nestlé nastawia się też na premiumizację w kategorii batonów i wafli.

- Nastawiamy się też na premiumizację w kategorii, ponieważ widać, że konsumenci są coraz bardziej świadomi. Z jednej strony zaczynają przywiązywać większą wagę do składników produktu, a z drugiej absolutnie nie chcą odmawiać sobie przyjemności. Wolą rzadziej sięgać po mniejsze przekąski, ale za to te o wysokiej jakości, które dostarczają im prawdziwej przyjemności – mówi Marcin Popławski.

Czy oprócz LION 2Go, Nestlé planuje jeszcze jakieś nowości lub innowacje w 2019 roku? - Przygotowaliśmy dwa dość duże projekty, które są odpowiedzią na trendy konsumenckie. Szerzej będziemy jednak o nich mówić w pierwszej połowie 2019 roku – mówi dyrektor działu słodyczy Nestlé.

- Na ten moment mogę tylko dodać, że są one związane z naszymi głównymi markami, które – jak wspominałem – mają bardzo mocną pozycję na rynku, znakomicie się rozwijają i to na nich zamierzamy się koncentrować – zdradza.

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia ok 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. 

© Portal Spożywczy 2019-07-21 16:53:26