Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Netto wprowadza nowe logo. Do końca tego roku 40 sklepów w koncepcji 3.0

Sieć handlowa Netto wprowadza nowe logo. Odświeżona identyfikacja wizualna ma na celu wzmocnienie komunikacji, podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 04-03-2019, 15:56
fot. materiały prasowe

Koncept 3.0 to nowa strategia marki, która narodziła się w Danii. Zakłada ona wprowadzenie zmian, które są odpowiedzią na potrzeby klientów. Pierwszy na rynku polskim sklep Netto w zupełnie nowej odsłonie został otwarty w styczniu w gdańskiej Galerii Madison. Nowe rozwiązania, jakie wówczas zaprezentowano, służą zwiększeniu komfortu zakupowego klientów, a składają się na nie m.in. duża powierzchnia sklepu, szerokie alejki, poszerzony asortyment, wyeksponowane strefy świeżych owoców i warzyw, piec do wypieku pieczywa bezpośrednio w sklepie, naturalne materiały, z jakich wykonano wyposażenie, ściana „żywych kwiatów”, podkreślająca świeżość produktów, nowa kolorystyka i oszczędna komunikacja.

Nowe logo sieci Netto

Nowe, uproszczone i unowocześnione logo odzwierciedla kierunek zmian, definiowanych przez cztery strategiczne filary, na których opiera się koncept 3.0:

  • Skandynawski charakter – skandynawskie wartości i skandynawski design
  • Korzyść – utrzymanie niskiej ceny, dbałość o najwyższą jakość, a także współpraca z lokalnymi społecznościami
  • Śmiałość – wyrazista komunikacja, zdecydowany kierunek zmian
  • Prostota – prosta i łatwa nawigacja, proste rozwiązania w zarządzaniu sklepem i obsłudze klienta

- Nowe logo to kolejny krok składający się na ujednolicenie naszej komunikacji oraz realizację konceptu Netto 3.0 na polskim rynku – dodaje Janusz Stroka, CEO Netto Polska. - Obecnie w nowej odsłonie funkcjonuje 5 sklepów, które zostały dostosowane do potrzeb i wygody naszych klientów. Do końca tego roku powstanie ich aż 40. Zależy nam na tym, aby klienci na każdym etapie kontaktu z Netto mieli jak najlepsze doświadczenia, na które składają się m.in. sposób komunikacji oraz komfort robienia zakupów w przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni.

© Portal Spożywczy 2019-08-18 23:51:19