Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Badanie opinii - dlaczego klienci rekomendują firmę kurierską?

Klienci ocenili m.in. kulturę pracy kurierów, szybkość i punktualność dostarczania przesyłek, a także rozwiązania IT. Niezależne badanie, w którym wziął udział GLS Poland, pokazuje, jakie oczekiwania wobec firm kurierskich mają dziś klienci w Polsce.


Autor: portalspożywczy.pl
Data: 20-03-2019, 13:02
Fot. Shutterstock

Badanie zostało przeprowadzone na dużej, reprezentatywnej grupie klientów w ramach programu Firma Przyjazna Klientowi 2018. Co oceniali klienci? Przede wszystkim kontakt i współpracę z firmą, ogólne zadowolenie z jej usług i produktów, a także prawdopodobieństwo, że polecą ją innym osobom.

We wszystkich kluczowych obszarach GLS Poland otrzymał ok. 90% pozytywnych ocen, po raz kolejny uzyskując certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi. Najlepszy wynik (91%) dotyczył skłonności klientów do zarekomendowania usług firmy kurierskiej.

– Najwięcej mówią szczegóły: najwyżej nasi klienci ocenili jasną i przejrzystą ofertę produktów i usług. Bardzo nas cieszy fakt, że wysokie oceny zyskały też uprzejmość i kompetencje pracowników, w tym kultura pracy oraz punktualność kurierów. Uznanie zyskał też szeroki zakres naszych usług – wylicza Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS.

Klienci, którzy skłonni są rekomendować GLS Poland innym, podkreślają, że atutami firmy są szybkość i terminowość dostarczania przesyłek, sprawny dostęp do informacji, a także dobra komunikacja i kontakt z pracownikami.

Bardzo wysoko ocenione zostały również rozwiązania IT udostępnione przez GLS. Zdecydowana większość klientów deklaruje, że działają one sprawnie, stabilnie i są intuicyjne w obsłudze. – Ta ocena współgra z wynikami badania Operator Logistyczny Roku 2018. W jego ramach klienci podkreślali, że zapewniamy najwyższy standard obsługi w zakresie informatyzacji i integracji systemów operacyjno-logistycznych. W ostatnim czasie dużo inwestujemy w rozwiązania IT oraz w funkcjonalności i usługi pozwalające na sukcesywną personalizację usług. Pozytywne oceny ze strony klientów pokazują, że idziemy w dobrym kierunku – mówi Tomasz Kroll.

Przypomnijmy, że w ramach badania Operator Logistyczny Roku 2018 firma kurierska otrzymała prestiżowe wyróżnienie w kategorii „Ekspresowy serwis krajowy”. Pod uwagę branych było łącznie 29 operatorów logistycznych działających na polskim rynku, a firmy były oceniane przez swoich kluczowych klientów. GLS Poland zajął pierwsze miejsce w następujących obszarach usług: obsługa finansowa (ogólnie), odbiór dokumentów zwrotnych, pobranie gotówki za towar, płatności on-line, gwarantowana godzina dostawy następnego dnia, typ przesyłki: paczki.

© Portal Spożywczy 2019-05-25 03:08:38