Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Carrefour rozwija minikoncepty w sklepach przystacyjnych

Po kilkuletniej współpracy Carrefour Polska wraz z firmą AMIC podjął decyzję o niekontynuowaniu dalszej współpracy. Firma AMIC, która przejęła sieć stacji paliw Lukoil, zdecydowała się na rebranding swoich stacji, a co za tym idzie na wypróbowanie własnego konceptu sklepów. - Widząc ogromny potencjał tego modelu na polskim rynku oraz otrzymując liczne zapytania, w 2018 r. wprowadziliśmy nowy model sklepu franczyzowego – Carrefour Express Convenience dla właścicieli stacji paliw. Obecnie działa już ponad 30 nowych sklepów otwartych we współpracy z 6 operatorami stacji paliw - poinformowało redakcję dlahandlu.pl biuro prasowe Carrefoura.


Autor: dlahandlu.pl
Data: 25-03-2019, 12:09
fot. materiały prasowe

Carrefour Express Convenience wprowadził kilka minikonceptów:

– bistro express – korner bistro, w którym klient może kupić ciepłe przekąski,

– okrągłe ceny – specjalnie przygotowane niewielkie zestawy produktów świeżych (wędlin, serów, owoców) na jeden posiłek, np. śniadanie czy lunch, w „okrągłych” cenach kilku złotych (np. 2zł, 3zł, 4zł);

– food to go – specjalna strefa z daniami gotowymi,

– zdrowa półka – oferta najczęściej kupowanych produktów bio, bezglutenowych, bez laktozy, dietetycznych, bez cukru;

– piwa regionalne – dedykowana półka z asortymentów lokalnych browarów;

– podgrzej na miejscu oraz umyj na miejscu – proste usługi dla klientów, np. gdzie klient może podgrzać kupione w sklepie produkty lub poprosić o umycie kupionych w sklepie owoców.

Całość na dlahandlu.pl

 

© Portal Spożywczy 2019-05-25 01:28:33