Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Żabka i Poczta Polska rozwijają współpracę

Zainteresowanie usługą odbioru i nadania paczek Poczty Polskiej w liczącej blisko 5 600 sklepów sieci Żabka rośnie. Od początku roku odebrano już ponad 1 000 000 paczek Poczty Polskiej, czyli więcej niż w całym 2018. Klienci deklarują, że ważne jest dla nich bezpieczeństwo przesyłek, którą gwarantuje Poczta Polska, ale ze względu na szybkie tempo życia, chcieliby odbierać przesyłki w drodze, przy okazji drobnych zakupów w Żabce w godz. 16.00-20.00.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 05-04-2019, 15:08
fot. materiały prasowe

Dzięki współpracy Poczty Polskiej z siecią sklepów Żabka w ramach usługi Odbiór w Punkcie, pojawiła się nowa jakość: to paczka czeka na klienta, a nie klient na paczkę. Może ją odebrać w dowolnej chwili, np. w drodze z pracy do domu, nawet w późnych godzinach wieczornych, w wybranej przez siebie placówce.

Klienci korzystający z usług pocztowych Poczty Polskiej mają możliwość odbioru i nadania paczek we wszystkich z blisko 5 600 sklepów Żabka w całej Polsce. To efekt współpracy lidera na rynku przesyłek pocztowych i narodowego operatora oraz największej sieci sklepów convenience w Polsce. 

– Współpraca Żabki z Pocztą Polską, której owocem jest usługa odbioru i nadania paczek w naszych sklepach, to świetny przykład synergii ofert firm działających na różnych rynkach. Klienci otrzymują usługę, dla której gwarancją satysfakcji jest z jednej strony zaufanie do marki operatora przesyłek, z drugiej – wygoda wynikająca z rozbudowanej sieci placówek Żabki. Rozwój dodatkowych usług w sklepach Żabka to nasz naturalny kierunek rozwoju, wynikający z istoty formatu convenience. Widzimy tu duży potencjał – co czwarty Polak w wieku 16-55 lat jest zainteresowany skorzystaniem z usług Żabki w zakresie nadawania i odbioru przesyłek. Z pewnością zamierzamy rozwijać ten segment oferty Żabki – powiedziała Anna Grabowska, Wiceprezes zarządu Żabka Polska sp. z o.o. 

Paczki Poczty Polskiej są obsługiwane w sklepach prowadzonych w ramach sieci Żabka od 2017 roku. Jak pokazują dane, usługa ta została bardzo dobrze odebrana przez klientów i zainteresowanie nią nieustająco rośnie. Tylko w pierwszym kwartale 2019 roku klienci odebrali w Żabkach ponad 1 000 000 paczek Poczty Polskiej, czyli więcej niż w całym minionym roku. 

Współpraca pomiędzy Żabką a Pocztą Polską zapewnia rozwój tego kanału dystrybucji przesyłek oraz przyczynia się do szybko rosnącej popularności usługi Odbiór w Punkcie zarówno wśród sprzedających i kupujących online. 

– Konsekwentnie budujemy pozycję usługi Odbiór w Punkcie, tworzymy coraz lepsze rozwiązania dla rynku eCommerce we współpracy z partnerami, którzy posiadają renomę, silną i rozpoznawalną markę, a także dysponują sieciami, które są często odwiedzane przez klientów. Obecnie Poczta Polska wspólnie z partnerami tworzy największą sieć typu click & collect w kraju, do której należy już ponad 11 500 punktów – powiedział Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej. 

Coraz szybsze tempo życia sprawia, że klienci doceniają możliwość załatwienia codziennych spraw przy okazji wizyty w pobliskim sklepie. Stąd pakiet usług w sklepach Żabka rozwijany jest sukcesywnie już od 2005 roku. Z czasem do oferty zostały włączone doładowania telefoniczne, sprzedaż i przyjmowanie kuponów loteryjnych czy opłacanie rachunków. Systematycznie poszerzana jest również oferta małej gastronomii w ramach Żabka Café.

© Portal Spożywczy 2019-10-18 06:51:40