Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Tesco: Polska zaniża wynik LfL w regionie

Sprzedaż LfL Tesco w Europie Środkowej w roku finansowym 2018/19 jest niższa o 2,3 proc. Jak podaje sieć, wprowadzony w Polsce zakaz handlu w niedziele miał spory wpływ na ten wynik (przyczynił się do spadku LfL w regionie o 1,3 proc.). Tesco nie zdecydowało się również na udział w akcji promocyjnej "Czarny Piątek". Sieć zaznacza, że w tym roku w Polsce jest jedynie jedna handlowa niedziela.


Autor: dlahandlu.pl
Data: 10-04-2019, 10:47
fot. shutterstock

Sprzedaż LfL Tesco w Europie Środkowej w roku finansowym 2018/19 jest niższa o 2,3 proc. Jak podaje sieć, wprowadzony w Polsce zakaz handlu w niedziele miał spory wpływ na ten wynik (przyczynił się do spadku LfL w regionie  o 1,3 proc.). Tesco nie zdecydowało się również na udział w akcji promocyjnej "Czarny Piątek". Sieć zaznacza, że w tym roku w Polsce jest jedynie jedna handlowa niedziela.

Jak sieć radziła sobie na innych rynkach? Sprzedaż LfL w Wielkiej Brytanii i Irlandii wzrosła o 2,9 proc. (1,7 proc. w UK i o 1,3 proc. w Irlandii). Sprzedaż porównywalna przejętej w zeszłym roku hurtowni Booker wzrosła o 11,1 proc.

Czytaj więcej w dlahandlu.pl

© Portal Spożywczy 2019-05-19 10:56:26