Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Starbucks z konkursem z okazji 10 lat marki w Polsce

10 lat Starbucks w Polsce minęło pod znakiem pasji do kawy, troski o ludzi i środowisko. Marka obchodzi swój jubileusz. Z tej okazji sieć przygotowała konkurs, w którym do wygrania jest 10 tumblerów z limitowanej edycji, oraz dodatkowo 10 tysięcy kubków Starbucks do rozdania


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 17-05-2019, 13:42
fot. materiały prasowe

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Pike Place Market w Seattle i od samego początku związana jest z takimi wartościami, jak pasja do kawy, otwartość na wszystkich i troska o środowisko.

Marka jest obecna w Polsce od 10 lat. Otwarcie pierwszej kawiarni miało miejsce 8 kwietnia 2019 roku na ulicy Nowy Świat 62 w Warszawie. Obecnie Starbucks posiada łącznie 71 kawiarni w największych polskich miastach (m.in. w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu) i nadal nie przestaje się rozwijać.

- W ciągu ostatnich 10 lat Starbucks odnalazł stałe miejsce w sercach tysięcy Polaków. Jesteśmy obok nich i razem z nimi w trakcie najważniejszych wydarzeń ich życia, jako trzecie miejsce między pracą a domem. To dla nas niezwykle ważne, dlatego też nie przestajemy się rozwijać i planujemy kolejne otwarcia w Polsce – mówi Adam Mularuk, Prezydent marki Starbucks CE w firmie AmRest Coffee.

Z okazji 10. urodzin marka przygotowała dla swoich fanów konkurs prowadzony za pośrednictwem kanałów społecznościowych. Do zdobycia jest 10  unikalnych tumblerów z limitowanej, złotej edycji z grawerem „10 lat Starbucks w Polsce”.

17 maja Starbucks w całej Polsce rozda swoim Gościom za darmo aż 10 tysięcy kubków wielorazowego użytku (ang. reusable cups). W ten sposób marka ma zamiar podziękować Polakom za 10 spędzonych wspólnie lat. Jest to również część prowadzonej w Polsce od 10 lat i cieszącej się coraz większą popularnością akcji „Bring Your Own Tumbler”, która szerzy proekologiczne praktyki wśród gości kawiarni, zachęcając ich do ograniczenia zużycia jednorazowych kubków. W ramach akcji każdy gość kawiarni Starbucks, który zdecyduje się na zakup dowolnego napoju we własnym kubku, otrzymuje zniżkę 1 zł.

- 10. urodziny Starbucks w Polsce to dla nas wyjątkowa okazja, dlatego postanowiliśmy ją uczcić wspólnie z naszymi Gośćmi – mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager Starbucks w Polsce. – Wręczając im 10 tysięcy reusable cups chcemy powiedzieć: „Dziękujemy za wspólnie spędzony czas”. 

Starbucks od lat angażuje się w działania na rzecz środowiska. W 2018 roku marka jako pierwsza w branży zadeklarowała wycofanie z kawiarni do 2020 roku plastikowych słomek. Firma jest też założycielem oraz członkiem Konsorcjum NextGen Cup (wraz z McDonald’s, OpenIDEO oraz Closed Loop Partneres), będącego organizatorem projektu NextGen Cup Challenge, którego celem jest opracowanie nowego rodzaju kubka papierowego, całkowicie zdatnego do recyklingu. Partnerami wspierającymi inicjatywę są marki The Coca-Cola Company, Yum!, Nestlé oraz Wendy. Starbucks jest przekonany, że opracowane rozwiązanie pozytywnie przyczyni się do rozwiązania problemu wysokiego zużycia plastiku. Zwycięski projekt będzie dostępny dla całej branży.

© Portal Spożywczy 2020-01-22 21:41:52