Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Brown-Forman: Chcemy walczyć o pozycję w Polsce, ale zależy nam na zdrowym biznesie

Naszym celem w Polsce jest dalsze budowanie silnego portfolio marek premium i super premium zarówno w wódce jak i whiskey. Chcemy walczyć o pozycję rynkową, ale w sensie wartościowym, nie ilościowym. Firma spodziewa się znacznego wzrostu w nadchodzących latach - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kamil Mruk, dyrektor marketingu Brown-Forman w Polsce, producenta i dystrybutora alkoholi mocnych.


Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
Data: 05-06-2019, 11:30
Kamil Mruk, dyrektor marketingu Brown-Forman w Polsce fot. spółka

- Naszym celem jest dalsze budowanie silnego portfolio marek premium i super premium zarówno w wódce jak i whiskey. Poza bardzo mocnym Jackie’m Daniel’sem chcemy dalej rozwijać Finlandię, w której cały czas drzemie duży potencjał oraz whisky single malt, z którą podróż zaczęliśmy kilka lat temu - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Kamil Mruk.

- Chcemy walczyć o pozycję rynkową, ale w sensie wartościowym, nie ilościowym. Zależy nam na zdrowym biznesie, a nie biznesie budowanym szybko i ze stratą dla marek, partnerów handlowych i konsumentów - dodaje.

Zachęcamy do przeczytania całego wywiadu w strefie premium: "Dyrektor marketingu Brown-Forman: wyróżnia nas podejście do biznesu i rodzinny charakter firmy (wywiad)"

I podkreśla, że Brown-Forman to najstarsza firma amerykańska produkująca alkohol, która w przyszłym roku będzie obchodzić 150 lat swojego istnienia.

- Od samego początku firma buduje pozycję lidera w kategorii amerykańskiej whisky premium w oparciu o odpowiedzialny i długoterminowy sposób myślenia. Ta jedna z najszybciej rosnących kategorii mocnych alkoholi na świecie, stanowi prawie dwie-trzecie wolumenu naszej sprzedaży – mówi Kamil Mruk. 

- W wyniku przemyślanych i podjętych na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat decyzji o zbudowaniu, pozyskaniu lub sprzedaży marek, obecne portfolio grupy pozwala nam spodziewać się znacznego wzrostu w nadchodzących latach - dodaje.

Brown-Forman Corporation jest producentem i dystrybutorem marek alkoholi mocnych. Amerykański koncern istnieje od 1870 r. Obecnie zatrudnia ponad 4 700 pracowników sprzedając swoje marki w ponad 165 krajach na całym świecie.

W Polsce, Brown-Forman jest jednym z największych dystrybutorów alkoholi mocnych premium. W swoim portfolio posiada takie marki, jak: Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Woodford Reserve, Glendronach, BenRiach,  Glenglassaugh,  Chambord, Herradura czy El Jimador.

© Portal Spożywczy 2019-07-20 13:48:03