Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Współpraca z HoReCa jest dla Mlekpolu elementem polityki wizerunkowej

Oferta Mlekpolu dla segmentu HoReCa jest bogata. Jest to istotny element budowania naszej polityki sprzedażowej oraz wizerunkowej - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Małgorzata Cebelińska, dyrektor Wydziału Handlu SM Mlekpol w Grajewie.


Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 06-06-2019, 14:50
Małgorzata Cebelińska /fot. PTWP

Zaznacza, że począwszy od produktów generycznych jak mleko, masło czy sery oferujemy także śmietanki, wyroby fermentowane, twarogi oraz linię wyrobów bezlaktozowych. Wszystkie wyroby Mlekpolu podane są w wygodnych, bezpiecznych opakowaniach.

- Marki, pod którymi znaleźć można produkty dedykowane HoReCa to Łaciate i Mleczarnia. W 2016 roku powstała specjalna linia produktów pod marką Mleczarnia. To linia specjalnie dedykowana dla hoteli, restauracji, cateringu. Od marek Premium różni je forma opakowania oraz cena dedykowana specjalnie zbiorowemu żywieniu. Mlekpol stworzył również specjalną markę mleka dla baristów Milatte – mówi Małgorzata Cebelińska.

© Portal Spożywczy 2019-07-19 07:45:14