Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Pasaż Grunwaldzki z nową strefą gastronomiczną

Nowy foodcourt Pasażu Grunwaldzkiego to ponad 1000 miejsc restauracyjnych oraz mikrosektory, czyli kompaktowe przestrzenie tj. klasyki PRL’u czyli jugosłowiańskie kioski k67, pozwalają odciąć się od świata.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 10-06-2019, 12:50
fot. materiały prasowe

Architekci Foodstacji nie zapomnieli o potrzebach różnych grup wiekowych,  tworząc rozwiązania, które sprawdzą się wśród dzieci, nastolatków, studentów oraz „nieco starszej młodzieży” 35+. JUBILATKA to ukłon w stronę dawnych kawiarni, w których serwowano rurki z kremem, wuzetkę i kawę w szklance. To miejsce przyjazne w odbiorze, a dzięki miękkim fotelom, boazerii i ciepłemu światłu lamp i neonu – jest niezwykle klimatyczne. Tu również nie zapomniano o praktyczności. Tuż obok znajduje się interaktywna, dydaktyczna strefa dedykowana dzieciom. Można zatem spokojnie popijać ulubioną kawę mając jednocześnie pociechy na oku.

Przestrzeniami, które łączą pokolenia są: HIT 91 - gdzie można podziwiać widok na Plac Grunwaldzki będący „żywym obrazem” oraz ODRA BAR - czyli strefa chillout’u w iście wrocławskim stylu. BIBLIOTEKA szczególnie przypadnie do gustu uczniom oraz studentom pobliskich uczelni. Stoły z lampkami typu „Milenka”, tapicerowane krzesła przy okrągłych stołach oraz największy w historii centrów handlowych regał z książkami do wymiany, to tylko niektóre z atrakcji.

Foodstacja w Pasażu Grunwaldzkim to „odjechane rozwiązania” i to nie tylko te na czterech kółkach. Pierwszym z nich jest żółta nyska, która pełni rozmaite funkcje – od strefy zabaw po kabinę do rozmów. Drugim nieszablonowym rozwiązaniem są zawieszone na ścianach kajaki, podkreślające charakter Odra Baru. Koło fortuny w przestrzeni HIT 91 daje ponieść się na fali dobrej zabawy, a lustrzany sufit zachęca do zrobienia  grupowego zdjęcia z przyjaciółmi, czy wszechobecnego selfie. Ściana z 27 retro telewizorów jest jednym z najczęściej fotografowanych elementów, przyciąga kolorami oraz kolejnym niestandardowym wykorzystaniem przedmiotu codziennego użytku. Ogromną popularnością cieszą się też kultowe automaty do gier z lat ’90.

– Przy tym projekcie daliśmy się ponieść i to bez dwóch zdań. Czy obawialiśmy się, że będzie zbyt odważny? Absolutnie nie. Wiedzieliśmy, że wrocławianie docenią barwną, tematyczną stylistykę oraz nawiązanie do historii tego miejsca – słynnego bazaru „Goliat”, który święcił triumfy w latach ’90. Stąd dobór kolorów, graffiti na ścianach, czy neony. Już pierwsze dni po otwarciu pozwalają nam zweryfikować projekt z rzeczywistością. Reakcje odwiedzających nas gości są  fantastyczne. Najbardziej jednak cieszy nas tak naturalne zaadaptowanie przestrzeni. Klienci Foodstacji intuicyjnie wykorzystują przygotowane dla nich strefy. To niezwykłe widzieć ludzi czytających książki na leżakach, słuchających muzyki w strefie Hit 91, czy dzieci eksplorujące każdy element nowego, interaktywnego placu zabaw. Taki powinien być dobry projekt – żywy – mówi z ekscytacją Paulina Stach, dyrektor Pasażu Grunwaldzkiego.

© Portal Spożywczy 2019-07-19 07:46:05