Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Limitowana edycja ketchupu Heinz z Edem Sheeranem niedługo dostępna w Polsce

Marka Heinz, znana na świecie głównie jako producent kultowego ketchupu, świętuje w tym roku 150 rocznicę powstania. Ketchup Heinz jest znany i lubiany nie tylko przez zwykłych konsumentów, ale także przez celebrytów. Jednym z największych fanów Heinz jest muzyk Ed Sheeran, który z okazji 150 urodzin marki zaproponował jej współpracę.


Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 10-06-2019, 15:58
fot. materiały prasowe

Ed Sheeran poinformował ostatnio swoich fanów na Instagramie o szczegółach dotyczących współpracy z marką Heinz. Jednym z jej kluczowych punktów jest wypuszczenie na rynek limitowanej serii ketchupu, dedykowanej muzykowi. Na etykiecie EDCHUP-u, bo tak nazywa się ekskluzywna edycja, pojawi się stworzony specjalnie na potrzeby kampanii emotikon „tomoji” – pomidor z fryzurą i okularami, charakterystycznymi dla Eda Sheerana.

Limitowana edycja butelki pojawi się też w Polsce. Będzie dostępna od połowy czerwca w sklepach na terenie całego kraju – aż do wyczerpania zapasów.

Sheeran od wielu lat jest wielkim miłośnikiem ketchupu Heinz, o czym wielokrotnie pisał na swoich social mediach. Jednym z wymogów dotyczących miejsc, w których muzyk gra koncerty, jest przygotowanie butelki ketchupu Heinz, żeby Ed zawsze miał ją pod ręką. Jakiś czas temu muzyk postanowił przenieść swoje uczucie na nowy poziom wyrazu i wytatuował sobie etykietę ketchupu na ramieniu, żeby jak twierdzi „mieć ją zawsze przy sobie”.

Ed Sheeran_Instagram.jpg

© Portal Spożywczy 2019-07-19 07:44:01