Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Prezes FoodCare o Ostromecko: To jest brand, w który będę inwestował

- Ostromecko została przejęta przez FoodCare półtora roku temu. - Woda jest najbardziej perspektywicznym produktem spożywczym na najbliższe lata. Zawsze chciałem mieć wodę w portfolio. Kupiłem więc markę, której sprzedaż wynosiła około 15 milionów zł rocznie. My tą wartość przynajmniej podwoimy w tym roku - powiedział w rozmowie z portalspozywczy.pl, Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 26-06-2019, 14:50
fot. materiały prasowe

- Mamy przygotowana kampanię z Magdą Gessler, twarzą marki. To jest brand, w który będę inwestował! - dodał.

Woda Ostromecko znana jest w segmentu HoReCa, a konsumentom - głównie w północnej części Polski. Dlatego na Południu planowana są największe promocje i kampanie. - Obecnie promujemy Ostromecko w pociągach PKP Intercity (jest rozdawana podróżnym) oraz w Warsie i PPL LOT - mówił Włodarski. 

- Obecnie mamy pełną dostępność wód w handlu - zarówno tradycyjnym, jak i detalicznym, tak w butelkach 1,5l, o,5l, typu sport cap czy w szkle. Stale zwiększamy produkcję. Gruntownie odremontowaliśmy zakład i zwiększyliśmy moce produkcyjne. To się wszystko dzieje, to się musiało zadziać - podsumował.

© Portal Spożywczy 2019-11-21 04:53:48