Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Hazy Beer - piwa Cornelius wracają po rebrandingu

– Zapoczątkowaliśmy nową kategorie piwa - Hazy Beer. To rozwiązanie strategiczne, które zaproponowało Demo pracując przy rebrandingu piw Cornelius z browaru Sulimar. Obsługa obejmowała nowy koncept produktu, skonfigurowanie nowego portfolio marki, uzgodnienie strategii cenowych, sporządzenie rekomendacji produktowych – nowych smaków – mówi Jacek Sadowski z Demo.


Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
Data: 09-07-2019, 12:12
fot. materiały prasowe

 - W warstwie kreatywnej – odpowiadaliśmy za projekty nowych opakowań, a także działania komunikacyjne nowej marki w mediach w oparciu o serię filmów i reklam graficznych - dodaje Sadowski.

- Po dominacji piw mainstreamowych na naszych oczach dokonuje się olbrzymia zmiana. Do coraz silniejszego głosu zaczynają dochodzić tzw. "krafty", czyli piwa rzemieślnicze. Tę rewolucję piwną przeżywają Stany Zjednoczone od 40 lat, kiedy to mniejsze browary rzemieślnicze przeszły do ofensywy. Polacy zaczęli się cenić, zaczęli wybierać produkty lepsze. Koncernowe piwo już wszyscy znamy – każde z nich jest takie samo. Szukamy czegoś lepszego - uważa Jacek Sadowski autor strategii dla Corneliusa.

Jego zdaniem Polacy są dziś w tym samym punkcie co Amerykanie 40 lat temu. Historia zatoczyła krąg – powracamy do tego, co robiliśmy dawno temu, kiedy piliśmy własne piwa, warzone przez nasze lokalne browary.

- Najważniejsze było dla nas “odkrycie” – nazwanie po imieniu piwa nieklarownego, z osadem –Hazy Beer! Hazy Beer to nazwa nie tylko opisująca cechy piwa. To również nazwa całego świata stojącego mocno między "popowym" światem mainstreamowych piw a niszowym światem birofili delektujących się warzonymi w piwniczkach rzadkimi gatunkami piw. Hazy Beer to cały świat konkretnego konsumenta, respektujący jego wartości, oddających jego postawy, wybory, gusta i styl życia. Świat ten dopiero zaczyna się kształtować, a my otworzyliśmy do niego marketingowe drzwi - zapewnia Jacek Sadowski.

 

© Portal Spożywczy 2019-11-14 18:31:22