Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Unilever planuje wycofać marki niewnoszące dodatkowych wartości

Alan Jope, dyrektor generalny koncernu Unilever, zapowiedział, że firma będzie rozwijać swoją działalność w sposób celowy i zrównoważony. Dlatego planuje w najbliższych latach pozbyć się tych marek, które nie wnoszą do życia konsumenta nic więcej ponad to, do czego służą - czytamy w serwisie Wirtualnemedia.


Autor: Wirtualnemedia
Data: 10-07-2019, 08:14
fot. shutterstock

Alan Jope ujawnił, że ponad połowa obrotów firmy pochodzi dziś z marek, które uważa za celowe. Jak twierdzi, liczba ta wzrośnie do 80 proc. ciągu kilku lat, po części dlatego, że ten obszar portfela rośnie najszybciej, ale również dlatego, że Unilever będzie zmieniać te marki.

Aby mierzyć wydajność marek celowych i ich wpływ, Unilever ma tzw. listę kontrolną, która pokazuje, ile pieniędzy należy wydać na reklamy, ile działań należy podjąć w terenie i jak w wielu krajach muszą się te aktywności pojawić. Unilever zaczął też ostatnio współpracować z firmą Kantar aby upewnić się, że te działania będą rezonować z konsumentami, z którymi muszą się teraz zmierzyć specjaliści KPI.

Więcej na: wirtualnemedia.pl

© Portal Spożywczy 2019-11-14 15:26:44