666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

McDonald's nie będzie miał dyrektora marketingu

Sieć McDonald's przyjmuje nowy model biznesowy. Jego częścią jest likwidacja stanowiska koordynatora marketingu. Na podobne działanie zdecydowały się m.in. Uber, Lyft i Johnson&Johnson.


Autor: PulsHR
Data: 25-07-2019, 15:12
fot. shutterstock

Zmiany w strukturach kierowniczych firm zapoczątkowało głośne na świecie odejście z McDonald's Silvii Lagnado. Globalne kierownictwo sieci restauracji fast food zamieni jej pozycję na dwie nowe, które mają objąć Colin Mitchell i Bob Rupczynski, którzy do tej pory byli zastępcami Lagnado. 

Podobne posunięcia realizują: Uber, Johnson & Johnson, czy Lyft. Jak donosił nowymarketing.pl firmy zapowiedziały, że "nie mają w planach obsadzenia żadnej osoby na te stanowiska i stawiają na nowy model biznesowy, w ramach którego nie będzie już oddzielnej funkcji odpowiedzialnej za obszar marketingu."

Czytaj więcej na PulsHR.pl

© Portal Spożywczy 2020-01-20 13:29:00