Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Żubr zmienia etykiety w akcji na rzecz zagrożonych gatunków

Żubr wystartował z akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z organizacją WWF.


Autor: informacja prasowa
Data: 16-08-2019, 14:39
Fot. mat. pras.

Żubr przekaże fundacji WWF Polska 1 mln złotych na wsparcie programów ochronnych wilka, rysia i sóweczki. Wszystkie te prawnie chronione gatunki zamieszkują ojczyznę Żubra – Puszczę Białowieską, i wszystkie też staną się bohaterami reklamy, która będzie towarzyszyć tej CSR-owej kampanii.

- Dla Żubra, który od zawsze stał na straży takich wartości jak troska o najbliższych czy dbanie o utrzymanie spokoju i harmonii w przyrodzie, ta akcja jest naturalnym uzupełnieniem komunikacji marki - czytamy w komunikacie Kompanii Piwowarskiej, producenta piwa Żubr.

Marka po raz pierwszy włącza się w działania na rzecz ochrony przyrody na tak dużą skalę. Celem kampanii jest uświadomienie Polakom, jak niezwykłe zwierzęta zamieszkują nasze lasy i jak bardzo potrzebują naszej ochrony.

- To od nas ludzi zależy, czy będziemy żyć w świecie, w którym będzie także miejsce dla przyrody i jej mieszkańców, czy jedynym drapieżnikiem zostaniemy my. Wilk to gatunek, który był na skraju wyginięcia, rysiowi nizinnemu nadal to grozi, a dom sóweczki ginie na naszych oczach. Cieszymy się, że marka Żubr razem z nami zawalczy o przetrwanie tych gatunków - mówi prezes WWF Polska, Mirosław Proppé.

© Portal Spożywczy 2020-01-25 23:33:28