Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Unitop widzi potencjał w kategorii sezamków. Chce rozwijać markę Amki TO GO

Na półki sklepów Decathlon wkroczyły nowe i naładowane sezamem Amki TO GO, czyli zdrowsza i smaczna alternatywa dla słodkich przekąsek. Ich producent, firma Unitop, widzi ogromny potencjał w rozwoju portfolio produktów opartych na sezamie.


Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 02-09-2019, 10:19
fot. materiały prasowe

Sezam ma wiele właściwości prozdrowotnych przez to, że jest bogaty w składniki odżywcze i polepsza ich wchłanianie. Należy do grupy produktów superfoods, gdyż jest bogatym źródłem NNKT (niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe), błonnika oraz białka. Zawiera także cenne minerały: wapń, magnez, żelazo, fosfor, potas, sód, cynk oraz witaminy: A, B6, E, kwas foliowy, niacynę, ryboflawinę.

- Amki TO GO zawierają 50% sezamu, mają bardzo prosty skład (tylko 3 składniki!), dodatkowo są bezglutenowe i stanowią źródło błonnika. Są więc doskonałą przekąską podczas aktywnego dnia w pracy, w szkole, podczas wysiłku fizycznego i umysłowego. Dostępne są w czterech wariantach smakowych, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie. Proponujemy: klasyczne, z miodem, z nasionami Chia oraz z Quinoa, bądź Amki TO GO MINI – informuje Svetlana Vnučko, marketing manager w firmie Unitop, która produkuje Amki TO GO.

Jak dodaje, Amki TO GO, trafią nie tylko do sklepów Decathlon, ale także do szerokiej sprzedaży detalicznej. - Od sierpnia 2019 nasz zespół prowadzi rozmowy z sieciami handlowymi, miejmy nadzieję, że z końcem roku nasze Amki TO GO będą dostępne w szerokiej sprzedaży – mówi Svetlana Vnučko.

Firma Unitop jest producentem przekąsek opartych na ziarnie sezamu. To popularne i lubiane produkty. - Kategoria sezamków w Polsce jest znana od lat, ale była trochę zapomniana przez producentów i konsumentów. Nasza firma Unitop, jako jeden z największych producentów produktów z sezamu w Polsce i Europie, widzi duży potencjał w rozwoju tej kategorii oraz stawia na jej rozwój z nową marką Amki TO GO. Kategoria bardzo dobrze wpisuje się w aktualne trendy, ponieważ konsumenci szukają produktów z czystym, prostym składem i z dodatkowymi funkcjonalnymi benefitami. Nasze produkty są skierowany do konsumentów, którzy lubią słodycze, ale szukają trochę zdrowszej alternatywy w tej kategorii – tłumaczy marketing manager w firmie Unitop.

Dodaje, że marka Amki TO GO będzie wspierana na wielu płaszczyznach. - Razem z siecią Decathlon chcemy promować aktywny i zdrowszy styl życia, który jest już zakodowany w nazwie samego produktu. Na opakowaniu również komunikujemy różne okazje spożycia produktu przy różnych popularnych aktywnościach, bo jak wspominałam, kategoria jest trochę zapomniana przez konsumenta i chcemy nadać jej nowe życie. Nasza kampania reklamowa "Wspieramy aktywnych!" będzie widoczna w social mediach i na imprezach sportowych. Przygotowaliśmy szeroką ofertę produktową, dostosowaną do oczekiwań konsumentów i wymagań partnerów handlowych – tłumaczy Svetlana Vnučko.

© Portal Spożywczy 2019-10-19 09:07:39