Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sklepy i producenci FMCG w sezonie wakacyjnym postawili na podświetlenia LED w kampaniach POS

LEDy  są obecnie modnym elementem mainstreamu w sektorze POS – stają się świetnym uzupełnieniem regularnych kampanii poprawiając widoczność produktów oraz podnosząc wygląd ekspozycji na półce do poziomu premium. - W tym sezonie wakacyjnym nasi klienci wyraźnie postawili na LEDy  - mówi Bartosz Domaradzki z in-Store Media Polska.


Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 11-09-2019, 13:54
Zabudowa półki z wykorzystaniem podświetlanych stoperów fot. materiały prasowe

Grupa in-Store Media regularnie realizuje kampanie dla wszystkich wiodących producentów FMCG działających na polskim rynku, stale wprowadzając innowacje w zakresie komunikacji POS w sieciach.  Jest obecna w Polsce od 2011 roku, skutecznie realizując dla klientów kampanie omnichannel. W roku 2018 przeprowadziła ponad 300 kampanii, jest obecna w ponad 3200 punktach sprzedaży włączając to hipermarkety, supermarkety i sklepy dyskontowe należące do partnerów detalicznych takich jak: Carrefour, Kaufland i Biedronka.

O tym sposobie kampanii POS wypowiadają się m.in. przedstawiciele PepsiCo Poland oraz Mondeleza.

- Podążając za trendami rynkowymi firma PepsiCo jako światowy lider w obszarze produktów spożywczych, ma świadomość wagi budowania impulsów zakupowych w sklepach poprzez nowe doświadczenia jakimi są niestandardowe nośniki wykorzystujące elementy świetlne. Na przykładzie największej aktywacji snackowej - Lay’s Music chcieliśmy w innowacyjny sposób  przypomnieć konsumentom, że lato smakuje lepiej z Lay’s. Dlatego też w ramach akcji wizerunkowej w sieci Carrefour zastosowaliśmy środki przekazu w postaci: bram, shelfstopperów oraz naklejek – mówi Emilia Abramczuk, Junior Sales Activation Manager PepsiCo Poland.

pepsico lays.jpg

 - Z naszą kampanią wystartowaliśmy w sierpniu br. i przez najbliższe kilka miesięcy będziemy wspierać kluczowe marki w kategoriach Tabliczek czekoladowych oraz ciastek. Po raz pierwszy użyliśmy nośnika z użyciem oświetlenia LED, innowacyjne podejście pozwoliło nam znacząco wyróżnić się na półce oraz zachęcić shopperów do zakupu naszych nowości – ocenia z kolei Dominik Lewicki, Category Management Supervisor, Mondelez International.

mondelez slodycze.jpg

© Portal Spożywczy 2019-09-19 06:08:45