Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Tymbark sponsorem głównym Poznań Game Arena

Tymbark został głównym sponsorem targów Poznań Game Arena 2019. Marka – obecna nie od dziś w gamingowym świecie – pojawi się na wydarzeniu, na którym 18-20 października spotkają się fani wirtualnej rozrywki.


Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 12-09-2019, 10:54
fot. materiały prasowe

Marka Tymbark jest na stałe obecna w życiu konsumentów, towarzyszy im także na wielu wydarzeniach kulturalnych. Wydając własne darmowe gry mobilne zapewnia też wszystkim wygodną rozrywkę zawsze pod ręką. Najnowszą z nich jest Tymbark Jump w aplikacji Messenger. Tymbark jest bliski fanom eventów i gamingu, dlatego łączy te dwa obszary jako sponsor główny PGA 2019. Tymbark na targach towarzyszył będzie uczestnikom wydarzenia nie tylko w dedykowanej strefie, ale i na terenie całych targów. Do wygrania będą również liczne gadżety i produkty marki.

Poznań Game Arena to największe w Polsce i tej części Europy targi gier komputerowych i multimedialnej rozrywki. Wydarzenie ma już ponad 10-letnią historię, którą zbudowano
z setkami tysięcy polskich i zagranicznych fanów gamingu. Tymbark jako sponsor tego eventu kolejny raz udowadnia, że takie wydarzenia są dla marki doskonałą dodatkową platformą komunikacji z konsumentami. 

Wydarzenie będzie promowane także poprzez komunikację w social mediach PGA, na profilu Tymbarku na Facebooku i na kanale Studio Tymbark na YouTube. Tymbark już teraz zaprasza na Poznań Game Arena!

Data sponsorowanego przez Tymbark Poznań Game Arena: 18-20.10.2019 r.

Agencja odpowiedzialna za strefę Tymbarku na PGA: Eventart

Marka Tymbark jest liderem na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. Produkty Tymbarku są doskonale znane również na rynkach zagranicznych - w ponad 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze.

Poznań Game Arena to trzydniowe wydarzenie, w którym uczestniczy 80 tysięcy miłośników gamingu, esportu i nowych technologii. Dla tych, którzy w dniach 18-20 października zdecydują się odwiedzić Międzynarodowe Targi Poznańskie przygotowane są turnieje, konkursy, a także specjalne pokazy. Podczas tegorocznej edycji zwiedzający będą mieli okazję spotkać ponad 220 wystawców, w tym czołowe marki ze świata gier. Dziesięć pawilonów pełnych multimedialnych atrakcji wypełni aż 1500 stanowisk do gier. Nie zabraknie również twórców niezależnych, którzy w strefie Indie Games zaprezentują 130 polskich i zagranicznych tytułów. O obsługę medialną wydarzenia zadba 420 przedstawicieli mediów, w tym 50 zagranicznych dziennikarzy.

 

© Portal Spożywczy 2020-02-28 00:28:26