Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Nowa kampania Mlekpolu i mleka Łaciatego

Spółdzielnia mleczarska Mlekpol w Grajewie rozpoczyna nową kampanię promującą mleko Łaciate. W przyszłym roku najbardziej rozpoznawane polskie mleko obchodzi jubileusz 25-lecia swojej obecności na rynku.


Autor: portalspożywczy.pl
Data: 15-10-2019, 13:11
fot. materiały prasowe

Nowa kampania mleka Łaciatego to 3 historie, które będą przypominać o wartościach zawartych w marce Łaciate, takich jak naturalność, jakość i wyjątkowy smak. Pierwsza z historii, która pojawi się w mediach jesienią, przywołuje nasze najlepsze skojarzenia z domem, jaki pamiętamy także z dzieciństwa, z domem pachnącym mlekiem i poranną kawą. Łaciate w Polsce to synonim mleka i dla wielu konsumentów produkt pierwszego wyboru, co znajduje swoje odzwierciedlenie nie tylko w stale rosnących ilościach sprzedaży, ale także w  regularnie przyznawanych nagrodach konsumenckich. W kolejnych odsłonach naszej kampanii promocyjnej podkreślimy, że już 25 lat minęło, odkąd Łaciate, jako pierwsza polska marka mleka pojawiła się w sklepach i na ekranach telewizorów. – powiedziała Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu.

Kampania promocyjna składać się będzie ze spotów reklamowych 15 i 30 sekundowych emitowanych w stacjach telewizyjnych TVP, TVN oraz Polsat. Dodatkowe działania wspierające kampanię telewizyjną Łaciatego będą prowadzone na stronie www.laciate.pl,  Facebooku i w popularnych serwisach internetowych takich, jak: Noizz Food, Interia, Blix oraz na bilbordach w całym kraju.

Nie zapominamy również o mediach społecznościowych, w których realizować będziemy kampanię opartą o przepisy i możliwość wykorzystania Łaciatego do  przygotowania smacznych i różnorodnych potraw. Dodatkowo w przyszłym,  jubileuszowym roku, planujemy wiele atrakcji i konkursów z nagrodami dla wszystkich fanów mleka Łaciatego – dodaje Dorota Grabowska.

Kampania mleka Łaciatego powstała we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa, odpowiedzialną za komunikację tej marki, a prowadzona będzie w  telewizji, mediach społecznościowych oraz na nośnikach zewnętrznych.

© Portal Spożywczy 2019-12-14 19:29:25