666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

FoodCare na FRSiH: Dystrybucja buduje siłę brandu

– W działaniach marek jest kluczowa jakość i przede wszystkim trzeba iść tym tropem. Przy tym trzeba zwracać uwagę na oczekiwania konsumentów – powiedział Jakub Ogiński, dyrektor marketingu w FoodCare Sp. z o.o podczas debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.


Autor: JS/portalspozywczy.pl
Data: 19-11-2019, 18:18
Jakub Ogiński, dyrektor marketingu w FoodCare Sp. z o.o., fot. PTWP

W trakcie debaty Jakub Ogiński podkreślił rolę jakości produktu i autentyczności w kontakcie marki z konsumentem.

– Na rynku mamy bardzo dużo różnych marek i ich historii sukcesu. Nie warto ich powielać jeden do jednego, ale czerpać z nich inspiracje. W działaniach marek jest kluczowa jakość i przede wszystkim trzeba iść tym tropem. Przy tym trzeba zwracać uwagę na oczekiwania konsumentów, którzy z jednej strony szukają autentycznych historii, a z drugiej strony nie mają czasu, żeby je czytać i zgłębiać, dlatego trzeba dawać im proste komunikaty. A jeśli marki rosną, i jak nazwa ma odpowiednie konotacje, to jest łatwiej działać na rynku. Obecnie mamy kilka platform dystrybucji jak np. sieci handlowe, które dają zaistnieć markom. A ważna jest dostępność produktów, ponieważ lubimy produkty, które są wszędzie. Dystrybucja buduje siłę brandu – ocenił Ogiński.

Czytaj również: FRSiH2019: Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu (pełna relacja+zdjęcia)

© Portal Spożywczy 2020-01-17 17:42:01