666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Niemiecki startup wkracza z przyprawami na polski rynek

Niemiecki producent przypraw Just Spices rozwija swoją działalność wprowadzając pod koniec października swoje mieszanki przypraw na polski rynek. Na początek firma uruchamia własny sklep internetowy, a następnie w połowie listopada wejdzie do asortymentu sklepów sieci Kaufland.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 22-11-2019, 10:19
fot. materiały prasowe

- Postrzegamy Europę Wschodnią jako dynamiczny rynek wzrostu. Polska ze swoimi 38 milionami mieszkańców jest dla nas ważnym punktem startowym w promowaniu naszej marki na arenie międzynarodowej - mówi Ole Strohschnieder jeden z trzech założycieli Just Spices.

- Wejściu niemieckiego przedsiębiorstwa z branży E-Commerce na polski rynek towarzyszą wyszukane działania marketingowe. „Influencer marketing, własne konto w portalach społecznościowych, performance marketing i własne Displaye w sklepach to zaledwie pierwsze kroki. Na podstawie wyników określimy tempo i dalszy przebieg naszej ekspansji - dodaje.

 Firma zaczyna od wprowadzenia na polski rynek 19 przypraw, które zaliczają się do bestsellerów w Niemczech. Wśród nich są „Pasta Allrounder” – dedykowany daniom z makaronem jak we Włoszech, „Avocado Topping” do kanapek z awokado, czy „Oatmeal Spice”, który urozmaici poranne musli, owsiankę i desery. Mieszanki przypraw mieszczą się w przedziale cenowym 17,99-25,99 zł. 

Wejściu na rynek towarzyszą wyszukane działania marketingowe. Po wnikliwych badaniach rynku producent przypraw zdecydował się rozpocząć swoją międzynarodową ekspansję w Polsce. Obok własnego sklepu internetowego Just Spices wprowadzi też swoje produkty na półki sklepów sieci Kaufland.

Just Spices należy do internetowych marek przypraw w Europie. Obok klasycznych przypraw Just Spices proponuje kolorowe mieszanki urozmaicające regały z przyprawami i oferuje kucharzom-amatorom, profesjonalistom i początkującym inspiracje i gotowe rozwiązania. 

Wiele mieszanek przypraw opracowało trzech założycieli firmy Florian Falk, Ole Strohschnieder i Bela Seebach w czasie swojej podróży dookoła świata w 2014 roku – wraz z lokalnymi mieszkańcami gotowali regionalne specjały a zebrane doświadczenie wykorzystali jako inspirację do opracowania receptur swoich przypraw. W ten sposób włoski kunszt kulinarny Nonny Lucii skrył się w mieszance „Italian Allroudner” a sekretny przepis Roccio na idealne guacamole w „Guacamole Seasoning”. Ich twarze zdobią puszki zainspirowanych przez nie przypraw.

Pomysł na założenie Just Spices zrodził się w głowach Floriana Falka, Ole Strohschniedera i Beli Seebacha w roku 2014 w niemieckim Düsseldorfie. Firma oferuje aktualnie w Niemczech swoje liczne mieszanki przypraw we własnym sklepie internetowym i niemal we wszystkich supermarketach na terenie całego kraju. 

© Portal Spożywczy 2020-01-17 17:57:09