666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Spar Group buduje sieć 400 sklepów. W Warszawie otwiera pierwszy Eurospar (galeria zdjęć)

Spar Group planuje zbudowanie sieci 400 sklepów w ciągu 5 lat w Polsce. Bazą do budowania sieci Spar w Polsce będzie grupa Piotr i Paweł, której sklepy zostaną poddane rebrandingowi i zmienią szyld na Spar.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 28-11-2019, 13:50
fot. portalspozywczy.pl

Sieć będzie też rozwijać się w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. – Przewagą Spar Group jest międzynarodowe doświadczenie, doskonała logistyka dostaw oraz dobrowolność i elastyczność współpracy z partnerami – mówi Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.

29 listopada w centrum handlowym Blue City, w miejscu Piotra i Pawła, zostanie otwarty pierwszy supermarket sieci Eurospar w Warszawie. Sklep przeszedł gruntowną metamorfozę, dostosowując się do międzynarodowych standardów w branży retail. Zmienił się nie tylko wystrój czy aranżacja półek, ale również otaczająca klientów przestrzeń.

Na powierzchni około 2,5 tys. mkw. Eurospar oferuje szeroki wybór świeżych produktów od sprawdzonych polskich dostawców, a także jako marka własna - świeże artykuły z całego świata.

– Spar Group bardzo mocno angażuje się w polski rynek handlowy. Ważne są dla nas możliwości współpracy z dużą liczbą polskich detalistów – którzy często szukają dużego, wiarygodnego i stabilnego partnera – powiedział Tomasz Syller.

Sieć handlowa podaje, że w październiku spółka sfinalizowała umowę przeniesienia własności udziałów spółki Grupy Piotr i Paweł. – Tym samym zrealizowane zostały założenia planu inwestycyjnego i wykonano decyzję UOKiK w sprawie koncentracji sieci. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo na Spar – informuje spółka.

Spar Group – jako inwestor – wspiera Grupę Piotr i Paweł w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty prawie z 300 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym jest już dostępnych ponad 6500 produktów od prawie 500 dostawców, a do końca roku liczba produktów wzrośnie do 7500.

© Portal Spożywczy 2020-01-21 20:34:35