666 Drukuj
Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Centra handlowe EPP biją rekordy odwiedzalności podczas tegorocznego Black Weekend

Podczas tegorocznego Black Friday w sześciu centrach handlowych należących do EPP padły tegoroczne rekordy odwiedzalności. Jednocześnie w Black Weekend (piątek i sobota) liczba klientów odwiedzających obiekty znajdujące się w portfolio największego właściciela centrów handlowych w Polsce wzrosła o 4% w porównaniu do 2018 r.


Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 05-12-2019, 15:40
fot. materiały prasowe

Najwyższą odwiedzalność w 2019 r. podczas Black Friday zanotowano w Galerii Amber w Kaliszu, Wzorcowni we Włocławku, kieleckiej Galerii Echo, szczecińskim centrum Galaxy, Galerii Twierdza w Zamościu i we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim.

– Wyniki pokazują stały wzrost popularności Black Friday i okresu Black Weekend jako najważniejszego w roku okresu zakupowego. Z roku na rok klienci coraz chętniej odwiedzają nasze centra handlowe  w tym czasie. W Black Friday odwiedziło je o ponad 60% klientów więcej niż wynosi średnia odwiedzalność w piątki 2019 roku. Polacy traktują ten okres jako najlepszy moment do rozpoczęcia bożonarodzeniowych zakupów. Często właśnie wtedy podejmują odwlekane decyzje zakupowe i wybierają najważniejsze prezenty – mówi Wojciech Knawa, członek zarządu odpowiedzialny za zarządzanie nieruchomościami w EPP.  

Dla klientów odwiedzających centra handlowe EPP podczas tegorocznego Black Weekend przygotowano dodatkowe wydarzenia np. konkursy i zabawy, koncerty, giełdy oraz karty podarunkowe. W części obiektów przedłużono godziny otwarcia, a zbiorcze oferty najemców były promowane w kanałach centrów handlowych oraz mediach. Najemcy przygotowali atrakcyjne rabaty oraz wydłużyli godziny otwarcia swoich sklepów.

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 31 projektów (24 handlowe, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości 2,6 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.  

© Portal Spożywczy 2020-02-28 12:53:15