Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Hortex wdrożył nowy mobilny system sprzedaży

Grupa Hortex Holding, jeden z wiodących polskich producentów soków, nektarów i napojów oraz największy polski producent mrożonych warzyw i owoców, wdrożył najnowszą wersję rozwiązania mobilnego firmy Asseco Business Solutions, a dokładnie program Mobile Preselling.


Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 21-12-2010, 11:09
Tomasz Kurpisz, prezes Hortex Holding S.A.

- Wdrożony system mobilny pozwolił nam na szeroką personalizację, dzięki czemu każdy z użytkowników aplikacji może korzystać z niej w zakresie dostosowanym do zdefiniowanych potrzeb biznesowych, zarówno pod względem funkcjonalnym jak i ergonomicznym - mówi Pani Halina Pilich, kierownik Działu Analiz Sprzedaży z Hortex Holding S.A.

System, którego zadaniem jest wsparcie sprzedaży w terenie, umożliwił scentralizowanie zarządzania siecią przedstawicieli handlowych oraz otworzył nowe możliwości wsparcia całości działań sprzedażowych.

Hortex użytkuje system mobilny Asseco BS wspomagający sprzedaż w kanale tradycyjnym od 2005 roku. Jednak zmieniająca się sytuacja rynkowa oraz coraz większe potrzeby biznesowe wpłynęły na decyzję o wdrożeniu nowej wersji użytkowanego systemu mobilnego Asseco BS. Kluczowe znaczenie w procesie decyzyjnym miała możliwość centralizacji zarządzania siłami sprzedaży w obu kanałach, z jakich korzysta firma - tradycyjnych punktów sprzedaży detalicznej oraz sieci super- i hipermarketów.

Ponadto istotna była również możliwość wsparcia nowych procesów biznesowych takich jak zarządzanie środkami trwałymi i materiałami POS, badanie aktywności promocyjnych własnych oraz konkurencji czy ewidencja kosztów związanych z funkcjonowaniem przedstawicieli handlowych.

© Portal Spożywczy 2019-09-17 04:41:42