Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

FoodCare chce z N-gine zrobić wicelidera rynku energetyków

W tym roku władze FoodCare planują zwiększyć przychody i zysk netto o ok. 20 proc. Motorem napędowym wyników ma być napój energetyczny N-gine, który jest na rynku od wiosny 2010 r. - czytamy w Rzeczpospolitej.


Autor: Rzeczpospolita
Data: 05-01-2011, 09:32
Władze FoodCare chcą, by N-gine był drugim najlepiej sprzedającym się napojem energetycznym w Polsce

Szef FoodCare szacuje, że do marki N-gine należy ok. 4 proc. rynku. Celem jest wskoczenie na drugie miejsce. Ekspansję N-gine ma zapewnić niska cena napoju, czyli 1,99 zł. Napój jest tańszy od tigera sprzedawanego przez FoodCare (ok. 3,6 zł) oraz od napoju Maspeksu.

Wiesław Włodarski twierdzi, że jeżeli uda się osiągnąć ten cel, firma będzie posiadała dwie najpopularniejsze marki napojów energetycznych w Polsce.

Jak informuje Rzeczpospolita Włodarski zakłada, że produkowany przez niego, a nie przez grupę Maspex napój Tiger utrzyma się na rynku. Obecnie dostepne są dwa napoje z logo Tiger.

 

 

© Portal Spożywczy 2019-10-14 20:10:50