Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Prezes OSM Starogard Gdański: Szansą polskiego mleczarstwa jest ścisła współpraca

Polskie firmy mleczarskie powinny ze sobą ściśle współpracować m.in. przy promocji rodzimych wyrobów czy uświadamianiu społeczeństwa - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Beata Oworuszko, prezes OSM Starogard Gdański.


Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 05-01-2011, 13:56
Beata Oworuszko, prezes OSM Starogard Gdański

Musimy uświadamiać polskich konsumentów odnośnie jakości wyrobów mleczarskich, ich znaczenia dla zdrowia. Kampanie zachęcające do jedzenia nabiału, są owszem prowadzone, ale nie są na tak wysokim poziomie jak kampanie zachęcające do niezdrowego jedzenia jak np. chipsy czy napoje słodzone - uważa Beata Oworuszko. - Mleczne kampanie są za mało widoczne -dodaje.

Jej zdaniem ścisła współpraca całej branży pomogłaby wypracować lepsze prawo, lepiej reprezentować interesy przetwórców w kontaktach z sieciami handlowymi.

© Portal Spożywczy 2019-09-16 10:09:06