Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Kamis rusza z dużą kampanią reklamową - Danie ze smakiem

Ruszyła kampania nowej linii produktów Kamis - Danie ze smakiem. Kampania ma charakter informacyjny i wizerunkowy a jej celem jest prezentacja nowego konceptu kulinarnego oraz wzbudzenie zainteresowania produktami Kamis w kontekście nowoczesnych rozwiązań kulinarnych. Kampania obejmie prasę, outdoor oraz niestandardowe nośniki udostępnione przez Look TV.


Autor: PR
Data: 07-01-2011, 11:52

Reklama będzie publikowana w popularnych tytułach prasy kobiecej i TV guidy, takich jak: Claudia, TeleTydzień, Przyjaciółka, Poradnik Domowy, Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Tina, Party, Gala, GW Wysokie Obcasy, Newsweek Kobieta, Oliwia, Pani Domu, Chwila dla Ciebie, w których będą prezentowane rotacyjnie dwa layouty. Dodatkowo do wybranych magazynów kobiecych dołączonych zostanie ponad 250 tys. sztuk produktów - Danie ze smakiem Kamis.

Adaptacje layoutów prasowych zobaczyć będzie można na nośnikach zewnętrznych - wiaty przystankowe i nośniki wolnostojące - usytuowanych głównie w centrach miast oraz przy ulicach o największym natężeniu ruchu, a także w okolicach sklepów wielkopowierzchniowych. Kampania outdoorowa obejmie 500 lokalizacji w największych miastach Polski: Warszawa, Trójmiasto, aglomeracja śląska, Poznań, Łódź, Wrocław, Kraków, Szczecin.

Layout reklamy podkreśla rodzinny i kulinarny charakter produktów Danie ze smakiem Kamis. Na drzwiach lodówki widzimy zdjecie rodziny i pisane ręcznie karteczki ‘co dziś na pysznego zjemy?', obok nich umieszczona jest torebka Danie ze smakiem jako podpowiedz co można przygotować na obiad z produktów, które na pewno są w lodówce i przy użyciu gotowego rozwiązania kulinarnego oferowanego przez Kamis.

Kampanie dodatkowo wspierać będą media niestandardowe. W sieci ponad 400 najlepszych salonów fryzjerskich w całej Polsce na ok. 2 000 monitorów LCD należących do Look TV będą emitowane instruktażowe filmy kulinarne prezentujące przepisy z wykorzystaniem produktów z linii Danie ze smakiem Kamis.

Kampania będzie prowadzona w styczniu i lutym 2011 r.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

© Portal Spożywczy 2019-10-22 01:34:08