Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

McCain chce być numerem jeden na rynku gastronomii i detalu w sprzedaży frytek

Zdaniem Helgi Hofmeister, dyrektor zarządzającej w McCain w Niemczech i Europie Centralnej, rynek mrożonych frytek w Polsce jest ponad 400 mln zł rocznie. Z kolei poziom konsumpcji frytek jest dużo niższy niż w krajach zachodnich. Dlatego liczy ona, że w ciągu 10 lat rynek frytek w Polsce podwoi się - informuje Puls Biznesu.


Autor: Puls Biznesu
Data: 12-01-2011, 07:56

McCain powalczy o wzrost udziałów w polskim rynku frytek, które obecnie szacuje na 25-28 proc. Daje to kanadyjskiej firmie pierwsze miejsce w naszym kraju. Zaraz potem znajduje się Farm Frites (około 20 proc.) i Aviko (ponad 10 proc.).

Jak informuje Puls Biznesu McCain ogólnie jest liderem rynku. Jednak patrząc oddzielnie na rynek gastronomiczny oraz detaliczny firma w obu kanałach zajmuje drugą pozycję. Jednak w ciągu dwóch lat McCain planuje wyjść na prowadzenie w gastronomii, a w ciągu pięciu w detalu.

© Portal Spożywczy 2019-07-20 13:59:41