Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sprzedaż Biedronki bliska 20 mld zł

Obroty sieci sklepów dyskontowych w 2010 r. wzrosły o 29,1 proc. Zdecydowany lider może się znaleźć w gronie trzech największych firm w Polsce - podaje Rzeczpospolita.


Autor: Rzeczpospolita / ISB
Data: 13-01-2011, 08:17

Tym samym sprzedaż w sieci Biedronki stanowiła (w euro) 55,3 proc. całkowitych przychodów grupy Jeronimo Martins w 2010 r. wobec 50,9 proc. rok wcześniej - podaje w raporcie Jeronimo Martins.

"W Polsce Biedronka odnotowała wzrost sprzedaży o 29,1 proc. (o 19,5 proc. w PLN) w całym roku, osiągając 4,8 mld euro. Temu doskonałemu wynikowi pomógł dwucyfrowy wzrost w porównywalnych sklepach oraz otwarcie nowych placówek" - głosi raport o wynikach sprzedaży za 2010 r.
Sprzedaż w porównywalnych sklepach Biedronki w ub.r. wzrosła o 11,6 proc. (i o 12,8 proc. w samym IV kw.).

W 2010 r. powstało 197 nowych sklepów, zamknięto zaś 14 placówek. W sumie sieć liczyła na koniec ub.r. 1649 sklepów, co oznacza wzrost powierzchni handlowej o 15,2 proc., podano także w raporcie.

© Portal Spożywczy 2019-08-18 23:05:44