Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Sieć restauracji Nasz Naleśnik otworzy kolejne lokale

Firma Power Sun, operator sieci restauracji Nasz Naleśnik, zapowiada otwarcia nowych lokali w 2011 roku. Na razie firma podpisała cztery umowy na placówki w Radomiu, Poznaniu i Warszawie.


Autor: Mroziak Paulina, portalspozywczy.pl
Data: 13-01-2011, 09:38

Pierwszy lokal w 2011 r. zostanie otwarty w styczniu na warszawskim Żoliborzu przy ul. Klaudyny. Pod koniec stycznia ruszy restauracja w centrum Poznania, a na wiosnę zapowiedziano inaugurację restauracji w powstającej Galerii Słonecznej w Radomiu. Ponadto firma podpisała umowę na lokal w CH E.Leclerc na warszawskich Włochach, którego otwarcie zaplanowano na grudzień br.

Aktualnie pod logo Nasz Naleśnik działa 14 restauracji w Polsce (m.in.: w Warszawie, Częstochowie, Białymstoku, Lublinie, Poznaniu) i jedna w Wielkiej Brytanii, którą na zasadzie franczyzy prowadzi grupa polskich emigrantów. Około połowa lokali działa na terenie galerii handlowych.

Siec Nasz Naleśnik rozwija się dynamicznie, między innymi dzięki franczyzie. Całkowite koszty otwarcia naleśnikarni w Polsce wahają się w granicach 65-100 tys. zł, w zależności od wielkości i stanu lokalu. Opłata wstępna wynosi 15 tys. zł, a miesięczna - 500 zł. Lokal powinien mieć wielkość od 40 do 100 mkw. (w galerii handlowej - 30 mkw.).

© Portal Spożywczy 2019-09-16 10:21:25