Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Prezes Eurocash: Nie ma sensu utrzymywać sklepów pod różnymi markami

- Sieci franczyzowe przejęte wraz z Tradisem pozostaną tak jak są. Oczywiście w pewnym momencie trzeba będzie dokonać racjonalizacji i pozycjonowania marek franczyzowych ponieważ nie ma sensu utrzymywać sklepów naszych klientów pod różnymi markami, ale realizujących tę samą koncepcję biznesową - mówi Luis Amaral, prezes Eurocash, pytany o ujednolicenie szyldów sieci handlowych przejętych wraz z Tradisem.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 31-01-2011, 20:29
Luis Amaral, prezes Eurocash

Jednak jak zaznacza prezes to są jednak rozwiązania, które należy wypracować wraz z klientami Eurocashu (red. właścicielami sklepów). - My tych sieci nie mamy na własność, jedyną rzeczą, której jesteśmy właścicielem to marka. Ważnym elementem naszego modelu biznesu jest to, że opieramy się na przedsiębiorczości naszych partnetów - tłumaczy.

Luis Amaral nie chce mówić o tym kiedy nastąpi ocena i dojdzie do ewentualnego ujednolicenia marek sieci franczyzowych w ramach Grupy Eurocash. - To nie jest priorytet - wyjaśnia prezes.

Do Grupy Eurocash należą sieci sklepów franczyzowych: Delikatesy Centrum, ABC, IGA i Zielony Kłos. Wraz z przejęciem Grupy Tradis do wymienionych marek dołączą także sieci Lewiatan, Milea, Groszek, czy Euro Sklep.

© Portal Spożywczy 2019-07-18 20:07:53