Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Makro Cash & Carry ma profil na Facebooku

Ruszył oficjalny profil Makro Cash & Carry Polska na Facebooku. Użytkownicy portalu znajdą tu wiele ciekawych informacji, m.in. aktualną ofertę i promocje, a także inne materiały przydatne dla profesjonalnych klientów, szczególnie z sektora HoReCa i handlu tradycyjnego.


Autor: PR
Data: 03-02-2011, 16:12

- Nasza firma postrzega media społecznościowe jako cenny pakiet kanałów komunikacji ze swoimi profesjonalnymi klientami i opinią publiczną. Dzięki portalom społecznościowym marka taka jak Makro ma szansę na zmniejszenie dystansu pomiędzy nią a jej otoczeniem i na zaangażowanie się w dialog - mówi Magdalena Figurna, menedżer ds. PR i komunikacji wewnętrznej Makro Cash & Carry Polska.

Firma na swoim fanpage'u zamieszcza również filmiki z relacjami ze szkoleń oferowanych przez Makro wraz z poradami specjalistów, a także na bieżąco odpowiada na pytania internautów. W ostatnim czasie fani marki mogli m.in. zapoznać się z trickami w przygotowywaniu kawy autorstwa profesjonalnego baristy czy poznać zwycięzców konkursu „Pomysłowy Przedsiębiorca", którego współorganizatorem było Makro. W dłuższej perspektywie, dzięki obecności na Facebooku i w innych mediach społecznościowych, Makro chce jeszcze lepiej wspierać swoich profesjonalnych klientów.

Firma, w ramach działań w mediach społecznościowych, jest również obecna na You Tube i Blipie.

© Portal Spożywczy 2019-10-14 08:19:43