Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Analiza szerokości asortymentu e-sklepów. E.Leclerc wygrywa

Firma ABR SESTA dokonała analizy sklepów internetowych (A.pl, Alma24.pl, Auchan Direct.pl, Frisco.pl, Hipermarket24.pl, e-Piotripawel.pl, Tesco.pl) pod kątem szerokości asortymentu. Zebrane dane dotyczą szerokości asortymentu w sierpniu 2012 roku.


Autor: ABR SESTA
Data: 19-09-2012, 18:30

Najwięcej unikatowych SKU można było znaleźć w Hipermarket24.pl - prawie 17 tys. Na drugim miejscu znalazło się Tesco.pl (14,5 tys. SKU), ostatnie z liczbą ponad 5 tys. SKU zajęło Auchan Direct.pl.

We wszystkich sklepach internetowych królowało FMCG. W Tesco.pl w ramach kategorii FMCG znalazło się aż 12,5 tysiąca SKU (pozostałe kategorie tylko 2 tys.).

W Hipermarket24.pl było najwięcej produktów sezonowych (20 proc. oferty) i SKU z kategorii RTV/AGD (kolejne 20 proc.). Piotr i Paweł postawił na ofertę produktów świeżych. Dominowały wśród nich mięsa i wędliny.

W ramach FMCG w większości e-sklepów na pierwszym miejscu były artykuły spożywcze, następnie kosmetyki, potem kolejno detergenty i napoje.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

© Portal Spożywczy 2019-10-23 15:42:55