Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Dyrektor Grycana: Będziemy rosnąć dwucyfrowo jeszcze przez kilka lat

Firma Grycan w ciągu najbliższych lat chce kontynuować dwucyfrowy wzrost sprzedaży - informuje dyrektor generalny Grycana Marcin Snopkowski.


Autor: portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka, Łukasz Stępniak
Data: 14-06-2013, 10:14
Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Grycan. Fot. zelaznastudio.pl

- Od kilku lat rozwijamy się w tempie dwucyfrowym. Jeżeli zrealizujemy nasze plany rozwoju i aktywności na rynku lokalnym oraz wybranych rynkach eksportowych, to myślę, że dwucyfrowe tempo jest nadal realne nie tylko w tym roku, ale jeszcze przez kolejny rok lub dwa. W kolejnych latach znacząco większy wpływ na dynamikę naszej sprzedaży będzie miał eksport - mówi Marcin Snopkowski w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.

Dodaje, że ten rok zapowiada się bardzo dobrze. - Ten rok zaczął się dobrze, odnotowujemy dwucyfrowe wzrosty na rynku detalicznym - mówi.

Zdaniem dyrektora generalnego, Grycan jest liderem polskiego rynku lodziarnio-kawiarni. - Na rynku lodów familijnych, na którym marka startowała od zera w roku 2004, nasze udziały w ubiegłym roku wyniosły ponad 14 proc. - mówi.

Jak mówi, firma jest także liderem w segmencie lodów premium, z przewagą kilku punktów nad marką numer dwa. Co ciekawe, marka numer dwa na rynku lodów familijnych premium (przez wiele lat lider tego rynku) od czasu, kiedy pojawiła się marka Grycan, znacząco nie straciła udziałów rynkowych.

- Zwiększył się rynek lodów premium. Okazało się, że konsumenci oczekiwali na lody o super jakości i smaku produkowanymi z najlepszych naturalnych składników takich jak śmietanka kremówka, jajka, starannie selekcjonowane i ręcznie przygotowane owoce i bakalie, akceptując wyższe, ale równocześnie bardzo konkurencyjne ceny - ocenia Marcin Snopkowski.

Przeczytaj także:

Dyrektor Grycana: Ten rok będzie przełomowy dla rozwoju eksportu

© Portal Spożywczy 2019-10-15 18:06:04