Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Nowa kampania reklamowa piwa Perła

Perła – Browary Lubelskie przygotowała nową ogólnopolską kampanię reklamową. W spotach telewizyjnych, reklamach internetowych i na billboardach będzie można zobaczyć mieszkańców Lublina – wielbicieli Perły. Dodatkowo, walory piwa przedstawią doświadczeni pracownicy Perły. Celem kampanii jest podkreślenie lokalnego charakteru Browarów Lubelskich.


Autor: portalspozywczy.pl / pr
Data: 18-06-2013, 13:06

- Naszym najważniejszym przekazem w nowej kampanii jest autentyczność. Dlatego zaangażowaliśmy do tego projektu mieszkańców Lublina, a nie zawodowych aktorów. Zależało nam na osobach, które są związane nie tylko z regionem, ale również z wywodzącym się z niego browarem. Stąd pomysł na lokalną społeczność oraz pracowników naszej firmy - mówi Andrzej Stawiszyński, dyrektor operacyjny Perły - Browary Lubelskie.

Główne hasło kampanii to: "Perła Najbardziej Lubelskie Piwo na Świecie". Pokazuje ona mieszkańców Lublina i regionu oraz przyjaciół Perły. Przedstawia również ludzi, którzy tworzą firmę. Autentycznych pracowników Browaru, którzy z pasją od wielu lat wykonują swoją pracę. Jednym z głównych założeń nowej kampanii jest pokazanie, jak ważne dla firmy są jej korzenie oraz region, z którego się wywodzi. Narrator pyta mieszkańców Lubelszczyzny, jak smakuje piwo Perła? W odpowiedzi słyszymy słowa mówiące o niepowtarzalności, unikalności oraz wyjątkowości produktu.

Akcję promocyjną zaplanowano na okres wakacyjny. Będą to zarówno spoty reklamowe emitowane w największych stacjach telewizyjnych w całych kraju m.in. TVP1, TVP2, TVP Lublin, Polsacie, TVN oraz w pakiecie tematycznym TVN i Polsatu. Jak również outdoor w postaci tablic głównie w woj. lubelskim , ale także w Krakowie, Rzeszowie, Łodzi. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Henyo Behrendt. Wykupem czasu reklamowego w mediach zajął się wyłoniony w przetargu dom mediowy Media Group. Za kampanie internetową odpowiada Mint Media.

© Portal Spożywczy 2019-11-20 16:06:45