Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Unilever okazał się najskuteczniejszym reklamodawcą na świecie

Według tegorocznej edycji rankingu Effie Effectiveness Index, najbardziej efektywnym reklamodawcą na świecie jest firma Unilever - podał serwis wirtualnemedia.pl.


Autor: wirtualnemedia.pl
Data: 27-06-2013, 11:36
Wśród reklamodawców najbardziej efektywny, tak jak przed rokiem, okazał się koncern Unilever, właściciel takich marek jak Axe, Knorr czy Lipton. Bez zmian również na drugiej pozycji, którą okupuje Procter & Gamble. Na trzecie miejsce natomiast zdołała wskoczyć Coca-Cola, w zeszłorocznym zestawieniu zaledwie szósta. Coca-Cola okazała się przy okazji najskuteczniejszą marką, w ciągu roku zamieniając się miejscami z, tym razem drugim, McDonald's. W klasyfikacji marek na najniższym stopniu podium znalazło się Pepsi, po awansie o dwa oczka.

 

© Portal Spożywczy 2019-05-23 03:46:36