Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Kolejna odsłona kampanii Black Jet

Kampania reklamowa "Black Jet – The Sky’s The Limit!” wkroczyła do kin w całej Polsce. W ramach kolejnej odsłony działań, wystartował również kolejny etap telewizyjnej kampanii Black Energy Drink z udziałem Mike’a Tysona.


Autor: portalspozywczy.pl / PR
Data: 02-07-2013, 10:56

Black Energy - marka napojów energetycznych Grupy FoodCare sygnowanych twarzą Mike'a Tysona - jest już w sieciach kin Multikino oraz Cinema City. Przed seansami wyświetlany jest 10-sekundowy zwiastun kampanii - Black Mike Tyson Movie, official trailer / zwiastun 2013. Utrzymany w lotniczej konwencji spot jest już dobrze znany telewidzom i internautom.

Od 12 czerwca emitowany jest na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Klip cieszy się też ogromną popularnością w internecie - w ciągu niemal trzech tygodni od publikacji na dedykowanym kanale Black Energy Drink na YouTube'ie zwiastun wyświetlono niemal milion razy!

Marka wzmacnia także swoją obecność w telewizji. Od poniedziałku, 1 lipca emitowany jest zupełnie nowy, 8-sekundowy spot sponsoringowy - BLACK TYSON JET BEACH & LADIES MOVIE, 2013. Klip z bohaterami znanymi ze spotu głównego, stanowi swoistą zapowiedź "rajskich" przyjemności, jakie czekają na zwycięzców konkursu konsumenckiego, który wystartuje już w połowie lipca.

Fani BLACK będą mogli w nim wygrać lot na egzotyczną wyspę. Kreacje wyświetlane są przy najlepiej dopasowanych do grupy docelowej programach na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych z grupy Polsat i TVN, a także w kanałach z pakietu Atmedia oraz Discovery.

- Najnowsza kampania BLACK Energy Drink odnosi spektakularny sukces. Spot główny BLACK JET i jego zwiastun z Mikiem Tysonem w roli głównej mają już teraz blisko 1,5 mln odsłon na YouTube.

Od ponad tygodnia wzrok pasażerów PLL LOT z całej Europy przykuwa Embraer 175 z podobizną Mike'a Tysona i logo BLACK na kadłubie. Po raz kolejny przekonaliśmy się, że niestandardowe działania i formaty przynoszą znakomite efekty. Oprócz kolejnych odsłon kampanii reklamowej - teraz obecnej również w kinach - mamy kolejne niespodzianki dla fanów. Szczegóły przedstawimy już wkrótce - powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.

© Portal Spożywczy 2019-10-14 22:24:04