Wydruk strony Portalu Spożywczego - www.portalspożywczy.pl

Stokrotka szuka kolejnych innowacji. Będzie kącik dla dzieci?

Sieć Stokrotka zastanawia się nad wprowadzeniem do sklepów kącika dla dzieci, jak również rozszerzeniem odpieku pieczywa o produkty regionalne - dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Rafała Melanowicza, członka zarządu i dyrektora handlowego sieci supermarketów.


Autor: portalspożywczy.pl
Data: 18-07-2013, 14:07
Stokrotka bardzo poważnie myśli o wprowadzeniu do supermarketów kącika dla małych dzieci

- Skłaniamy się, mając oczywiście na uwadze, że każdy metr w sklepie kosztuje, do przygotowania w sklepie kąciku dla dziecka, w którym mogłoby się ono czymś zająć. Chcemy zbadać, jak to działa i czy rzeczywiście matki będą z takiego rozwiązania zadowolone - zapowiada Melanowicz.

Jak twierdzi, decyzja na temat ewentualnego wprowadzenia kącika dla dzieci zapadnie po badaniach, które ruszą zaraz po wakacjach. - Najbardziej interesuje nas to, aby mama nie robiła zakupów szybko, tylko dlatego, że jej dziecko płacze. Fajnie byłoby, gdyby dziecko mogło się czymś sprytnym zająć, a mama mogła poświęcić troszeczkę więcej czasu na zakupy - mówi dyrektor handlowy sieci.

Stokrotka przygląda się też odpiekowi. W tej chwili własny odpiek realizuje w 94 lokalizacjach. Jak mówi Melanowicz, spółka szuka na tym polu innowacji. - Na razie mamy w ofercie te produkty, które najlepiej są postrzegane i najszybciej rotują. Zastanawiamy się natomiast nad regionalnymi wypiekami, które mogą nas odróżnić i które są poszukiwane przez klientów - tłumaczy. Są już prowadzone wstępne rozmowy na temat popularnych na lubelszczyźnie kogutów z Kazimierza Dolnego.

Melanowicz znacznie bardziej zachowawczo wypowiada się na temat wprowadzenia do Stokrotek niewielkiego bistro. - Mamy różne opinie na temat małych stoisk bistro z hot-dogiem czy kawą. Badania, jakie otrzymujemy, pokazują bardzo zmienne tendencje klienta, jeżeli chodzi o ich postrzeganie - twierdzi dyrektor handlowy spółki. Zaznacza, że Stokrotka na razie nie jest przekonana odnośnie wprowadzenia takiego rozwiązania.

Sieć Stokrotka należy do Grupy Handlowej Emperia SA. W jej skład wchodzi obecnie ponad 200 supermarketów.

© Portal Spożywczy 2019-11-15 13:44:07