Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Carrefour z innowacją dla klientów głuchych i słabosłyszących

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-09-2016, 11:24
Carrefour z innowacją dla klientów głuchych i słabosłyszących
Fot. shutterstock

Od września tego roku we wszystkich hipermarketach sieci Carrefour głusi i słabosłyszący klienci oraz pracownicy mają dostęp do urządzeń, które umożliwiają kontakt z tłumaczem języka migowego. W ten sposób sieć aktywnie wspiera rozwiązania, które pozwalają pokonać bariery pomiędzy osobami niepełnosprawnymi, a ich otoczeniem.

Od września br. każdy hipermarket sieci jest wyposażony w tablet ze słuchawkami, który przystosowany jest do obsługi osób głuchych i słabosłyszących.

Dzięki nawiązanej współpracy pomiędzy Carrefour Polska i MIGAM, głusi i słabosłyszący mogą w bardziej komfortowy sposób komunikować się z otoczeniem podczas robienia zakupów w sklepach sieci.

- Firma Carrefour cały czas wprowadza nowe rozwiązania, których celem jest zwiększenie zadowolenia odwiedzających nasze sklepy. Z myślą o osobach głuchych i słabosłyszących, w tym o wielu naszych pracownikach, zaangażowaliśmy się we współpracę z MIGAM – mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour. - Jako pierwsza sieć handlowa zauważyliśmy potrzebę działania w tym obszarze i rozpoczęliśmy współpracę, która ma przede wszystkim realnie wpłynąć na zwiększenie komfortu robienia zakupów w naszych hipermarketach przez osoby głuche i słabosłyszące, a także zmniejszyć ich poczucie wykluczenia społecznego – dodał Robert Noceń.

Wprowadzenie urządzeń elektronicznych do obsługi klientów głuchych umożliwia natychmiastowe połączenie z tłumaczem języka migowego, funkcjonującym pod nazwą Tłumacz Migam, który werbalizuje komunikat otrzymany od osoby głuchej bądź słabosłyszącej. Aby zminimalizować zakłócenia, takie jak np. hałas na hali sprzedaży, osoba słysząca ma możliwość odsłuchania tłumaczenia przez dołączone do tabletu słuchawki. Dostęp do tłumaczy jest możliwy za pośrednictwem strony www.carrefour.com, w godzinach: od poniedziałku do soboty od 7.30 do 20.00, w niedzielę zaś od 9.00 do 21.00.

Firma Carrefour przełamując bariery komunikacyjne, jako pierwsza sieć hipermarketów w Polsce stworzył wraz z Polskim Związkiem Głuchych projekt zatrudnienia osób niepełnosprawnych na stanowiskach kasowych. Firma aktywnie współpracuje również ze Stowarzyszeniem Niepełnosprawni dla Środowiska EKON, zatrudniając osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnością. Obecnie dla Carrefour pracuje prawie 900 osób niepełnosprawnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 139) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.