Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour z innowacją dla klientów głuchych i słabosłyszących

Od września tego roku we wszystkich hipermarketach sieci Carrefour głusi i słabosłyszący klienci oraz pracownicy mają dostęp do urządzeń, które umożliwiają kontakt z tłumaczem języka migowego. W ten sposób sieć aktywnie wspiera rozwiązania, które pozwalają pokonać bariery pomiędzy osobami niepełnosprawnymi, a ich otoczeniem.

Carrefour z innowacją dla klientów głuchych i słabosłyszących
Fot. shutterstock

Od września br. każdy hipermarket sieci jest wyposażony w tablet ze słuchawkami, który przystosowany jest do obsługi osób głuchych i słabosłyszących.

Dzięki nawiązanej współpracy pomiędzy Carrefour Polska i MIGAM, głusi i słabosłyszący mogą w bardziej komfortowy sposób komunikować się z otoczeniem podczas robienia zakupów w sklepach sieci.

- Firma Carrefour cały czas wprowadza nowe rozwiązania, których celem jest zwiększenie zadowolenia odwiedzających nasze sklepy. Z myślą o osobach głuchych i słabosłyszących, w tym o wielu naszych pracownikach, zaangażowaliśmy się we współpracę z MIGAM – mówi Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour. - Jako pierwsza sieć handlowa zauważyliśmy potrzebę działania w tym obszarze i rozpoczęliśmy współpracę, która ma przede wszystkim realnie wpłynąć na zwiększenie komfortu robienia zakupów w naszych hipermarketach przez osoby głuche i słabosłyszące, a także zmniejszyć ich poczucie wykluczenia społecznego – dodał Robert Noceń.

Wprowadzenie urządzeń elektronicznych do obsługi klientów głuchych umożliwia natychmiastowe połączenie z tłumaczem języka migowego, funkcjonującym pod nazwą Tłumacz Migam, który werbalizuje komunikat otrzymany od osoby głuchej bądź słabosłyszącej. Aby zminimalizować zakłócenia, takie jak np. hałas na hali sprzedaży, osoba słysząca ma możliwość odsłuchania tłumaczenia przez dołączone do tabletu słuchawki. Dostęp do tłumaczy jest możliwy za pośrednictwem strony www.carrefour.com, w godzinach: od poniedziałku do soboty od 7.30 do 20.00, w niedzielę zaś od 9.00 do 21.00.

Firma Carrefour przełamując bariery komunikacyjne, jako pierwsza sieć hipermarketów w Polsce stworzył wraz z Polskim Związkiem Głuchych projekt zatrudnienia osób niepełnosprawnych na stanowiskach kasowych. Firma aktywnie współpracuje również ze Stowarzyszeniem Niepełnosprawni dla Środowiska EKON, zatrudniając osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnością. Obecnie dla Carrefour pracuje prawie 900 osób niepełnosprawnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT    /    innowacje sieci handlowych RSS ALERT    /    tablety dla osób głuchych RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.245.237
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.