www.nagel-group - partner portalu
Strona główna » Handel »  Wiadomości
www.dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl

Data: 06-06-2012, 11:38

Czerwona Torebka może otworzyć w Polsce nawet 4,5 tys. obiektów - wywiad z Pawłem Ciszkiem, dyrektorem ds. komercjalizacji

Czerwona Torebka może otworzyć w Polsce nawet 4,5 tys. obiektów - wywiad z Pawłem Ciszkiem, dyrektorem ds. komercjalizacji Pawł Ciszek, dyrektor działu zarządzania i komercjalizacji Czerwonej Torebki
Na temat potencjału Czerwonych Torebek, idealnego miksu najemców dla pasaży handlowych i planach giełdowych firmy mówi Paweł Ciszek, dyrektor działu zarządzania i komercjalizacji Czerwonej Torebki.

Planujecie państwo budowę 2 tys. pasaży w ciągu 10 lat i docelowo 4 tys. obiektów. Czy rynek jest na tyle pojemny, czy będziecie Państwo weryfikowali te plany w miarę zmiany otoczenia biznesowego?

Póki co na mapie handlowej Polski są jeszcze rejony, które pozwalają na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej. Aby się wyróżnić trzeba pracować także nad innowacyjnym formatem i ofertą, a takie wyróżniki my staramy się oferować. Docelowo potencjał rozwoju Czerwonej Torebki w Polsce oceniamy na 4500 obiektów handlowych.

Jakie są plany na ten rok? Iloma obiektami chcecie Państwo zakończyć 2012 rok i gdzie będą one zlokalizowane?

Obecnie funkcjonuje 10 obiektów handlowych Czerwona Torebka. Do końca roku planujemy wybudować około 80 obiektów na terenie całego kraju.

Czy w obecnej sytuacji łatwo jest o pozyskanie odpowiednich gruntów na budowę obiektów?

Na rozwój koncepcji w tym roku firma posiada zabezpieczone grunty. Kolejne pozyskiwane są systematycznie.

Jakie są warunki brzegowe dla Państwa lokalizacji, do jak małych miast możecie Państwo wchodzić? Czy jesteście zainteresowani także aglomeracjami?

Platforma dla handlu detalicznego Czerwona Torebka jest siecią ogólnopolską z planem 2.000 obiektów w ciągu 10 lat. Z tego powodu nie wykluczamy obiektów w aglomeracjach. Otworzyliśmy już pasaże w Szczecinie i Bytomiu, w naszych planach jest także Warszawa. Szacujemy, że promień oddziaływania pasażu to 500 m, w którym znajduje się min. 3000 mieszkańców.

Czy celujecie Państwo tylko w lokalizacje dojazdowe, czy także na osiedlach i w ciągach pieszych?

Obiekty Czerwona Torebka powstają na terenie całego kraju w lokalizacjach o atrakcyjnym potencjale handlowym. Są to miejsca, gdzie odbywa się intensywny ruch samochodowy oraz pieszy. Opieramy się na czterech podstawowych typach lokalizacji: gęsto zaludnione osiedla mieszkaniowe, główne szlaki komunikacyjne, ważne strefy handlowo-usługowe oraz tzw. "magnesy" w postaci dyskontów czy marketów.

Jaki jest mix najemców, który wydaje się gwarantować największy sukces galerii?

Podstawowy mix najemców, który gwarantuje sukces handlowy obiektu to sklep convenience, drogeria, piekarnia, owoce i warzywa, sklep mięsny oraz rybny. Naszym celem jest zaspokojenie podstawowych potrzeb zakupowych naszych klientów i w każdej Czerwonej Torebce klient znajdzie wymieniony wcześniej asortyment. Branże uzupełniające, które zapraszamy do współpracy to z kolei apteka, bank, sklepy odzieżowe, przedstawiciele usług, gastronomii, sklepy zoologiczne, obuwnicze itp.

Komentarze: (6)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
  • Żabki się nie rozwijają torebki też nie będą . Powód. Jeżeli właściciel szuka niewolników proponując ajentowi 5% marżę od miesięcznych obrotów. Obciążając go jednocześnie kosztami na poziomie ok 10 tyś zł miesięcznie (60% tych kosztów to koszty pracy) Przy obrotach sklepów tego typu na poziomie ok średnio 100 tyś zł to ja nie widzę w tym interesu dla ajentów takich sklepików. Dla sieci owszem. Oni swoje zarobią ajent nie lub nawet dopłaci...Szukanie frajerów w śród kolejnego pokolenia młodych niedoświadczonych w branży spożywczej.

    Anoda, 27-06-2012, 10:21

  • Cytat: 'Obiekty Czerwona Torebka powstają na terenie całego kraju w lokalizacjach o atrakcyjnym potencjale handlowym."

    No............ :-)

    i jeszcze, aby Polakom żyło się lepiej, a reprezentacja wygrała z Pepiczkami.

    Taxi-gsm, 15-06-2012, 12:26

  • Słuchałem wypowiedzi Prezesa firmy Czerwona Torebka I Kazimierczyka i włosy na głowie się jeżą! On mówi tak; po co firma ma wynajmowac obiekty po 1000m2 jak u Nas może w 10 obiektach wynając po 100m2 i będzie miała też 1000m2! Szczyt głupoty i nonsensu! To Media Markt wynajmie w Czerwonej Torebce 30 lokali po 100m2 i w Poznaniu sprzedawac bedzie telewizory w Gdańsku pralki a w Warszawie zmywarki! Warto posłuchac tej wypowiedzi - mistrzostwo świata!!

    MAKS, 11-06-2012, 13:44

WALUTY
  • EUR 4,15 zł 0.15%
  • CHF 3,41 zł 0.12%
  • USD 3,08 zł 0.42%
  • GBP 5,23 zł 0.15%
WIĘCEJ » GIEŁDA WIĘCEJ » SPÓŁKI
  • ALM 21.00 zł -7.45%
  • BMI 0.01 zł 0.00%
  • DEL 5.55 zł 0.73%
  • EKO 5.02 zł -9.71%
  • EMP 62.49 zł -0.81%
  • EUR 42.00 zł 0.12%
  • HGN 2.15 zł 0.47%
WIĘCEJ » MIĘSO WIĘCEJ » ZBOŻA WIĘCEJ » RAPORTY MRiRW