Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Czy produkty FIT pomagają w noworocznych postanowieniach?

Początek roku to dla wielu osób okres noworocznych postanowień i wręcz przełomowych zmian w dotychczasowym życiu. Staramy się być bardziej fit i bardziej trendy, dlatego w styczniu oblegamy siłownie i sklepy ze zdrową żywnością. Producenci wyrobów z kategorii FIT widzą w tym okresie zdecydowany wzrost sprzedaży. Czy faktycznie jest tak, że produkty typu light pomagają w realizacji postanowień noworocznych?

Czy produkty FIT pomagają w noworocznych postanowieniach?

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Delecta, Grupa kapitałowa Bakalland
Data: 11-02-2019, 07:10

Noworoczny FIT boom widoczny jest niemalże na każdej siłowni i przy sklepowych kasach. Ćwiczenia, dieta i mocne postanowienie poprawy jakości życia wpisane jest w niejeden styczniowy kalendarz. Jednak czy aby na pewno wiemy, jakie produkty wybierać, aby sprostać własnym celom na ten rok? Czy żywność FIT jest na pewno zdrowa? Na co zwracać uwagę przy jej wyborze?

Produktów z kategorii FIT, „light”, „0%” i „bez cukru” jest coraz więcej. Wprowadzają je nawet producenci, którzy z pozoru nie kojarzą się z tą kategorią – oferujący słodycze i przekąski. O tym czy sprzedawane przez nich wyroby są faktycznie dietetyczne, dowiemy się czytając etykietę. Warto zwracać uwagę na to czym zastąpiony został cukier, w produktach bez cukru, albo co występuje zamiast tłuszczu w produktach „0%”. Wiedza ta pozwoli nam sięgać po produkty faktycznie zdrowe i smaczne. Czasami lepiej, aby cukier był jedynie ograniczony niż wyeliminowany całkowicie, a tłuszcz mimo wszystko pozostał w śladowych ilościach, gdyż jest nośnikiem smaku i witamin (głównie A i D, niezbędnych m.in. dla dobrej kondycji wzroku i zdrowych kości).

Czysta etykieta – co dokładnie oznacza?

Producenci żywności prześcigają się w sposobach na pozyskanie coraz bardziej świadomego klienta. Konsumenci zaczęli czytać etykiety, więc nie wystarczy już tylko chwytliwe FIT hasło na opakowaniu. Musi za tym iść realna korzyść dla odbiorcy. Przykładem takiej linii produktów, stworzonej z myślą o wymagających, świadomych konsumentach, jest „Z serca natury” marki Delecta. To kisiele, budynie, ciasta, a także babeczki i pierniki, wpisujące się w trend health&smart. Linia ta stworzona została w myśl zasady „Jesteś tym, co jesz”. Produkty wchodzące w jej skład zawierają same naturalne składniki,pozbawione są konserwantów, sztucznych barwników, a zawartość cukru została w nich zmniejszona nawet o 30%.

Tworząc linię ‘Z serca natury’ zrezygnowaliśmy ze zbędnych surowców, takich jak cukier, syrop glukozowy, sztuczne barwniki czy skrobie modyfikowane. Bazujemy na szlachetnych, wysokojakościowych surowcach. To gwarancja wyjątkowego smaku, a także bezpieczeństwo i zdrowie dla całej rodziny” – powiedziała Monika Rożnowska, Starszy Kierownik Marki Delecta, w Bakalland SA.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.91.39.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.